صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پس از ابلاغیه مقام معظم رهبری در راستای آزادسازی سهام عدالت در سه‌شنبه شب، از چهارشنبه صبح تاکنون‌ بالغ بر یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر از سهامداران عدالت، روش آزادسازی سهام خود را مشخص کرده‌اند.
 

به گزارش شهرآرانیوز، سه‌شنبه هفته جاری مقام معظم رهبری با صدور ابلاغیه‌ای با درخواست رئیس‌جمهور برای آزادسازی سهام عدالت موافقت کردند. پس از آن و از صبح روز چهارشنبه در سامانه سهام عدالت به نشانی SAMANSE.IR گزینه‌ای با عنوان «آزادسازی سهام عدالت» اضافه شد تا مشمولان با ورود به آن بتوانند طرح آزادسازی خود را انتخاب کنند.

در این راستا،  تا ساعت۱۴ روز جمعه بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر از مشمولان سهام عدالت روش آزادسازی سهام خود را مشخص کرده‌اند.

به طور کلی تاکنون ۱۳ میلیون مراجعه به این سامانه صورت گرفته است. مشمولان سهام عدالت تا دهم خردادماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه سهام عدالت  به نشانی اینترنتی www.samanese.ir یکی از دو روش آزادسازی به شیوه مستقیم یا غیرمستقیم را انتخاب کنند و از مزایای سهام خود برخوردار شوند.

 چنان‌چه سهام‌داران خودشان یکی از این دو روش را انتخاب نکنند، در پایان مهلت اعلام شده روش غیر مستقیم برای آن‌ها انتخاب خواهد شد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.