صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: شورای پنجم عنایت و همراهی بسیار خوبی با حوزه صنعت، صنعتگران و کارآفرینان داشته است و شاه‌بیت این تعامل و همراهی، بهسازی جاده حسن‌آباد برای شهرک صنعتی توس بود.
به گزارش شهرآرانیوز، مسعود مهدی‌زاده، در حاشیه دیدار با رئیس شورای شهر مشهد، که به مناسبت هفته شورا‌های شهر و روستا انجام شد، گفت: شورای پنجم شهر مشهد یکی از پویاترین شورا‌ها بوده و با رصد حوزه کاری مرتبط با شهرک‌های صنعتی، شاهد اتفاقات بسیار خوب و طرح‌های زیربنایی مناسبی در بخش‌های مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه در این دوره عنایت و همراهی بسیار خوبی از سوی شورای شهر با بخش صنعت، صنعتگران و کارآفرینان شکل گرفته است، گفت: شاه‌بیت این تعامل و همراهی، بهسازی جاده حسن‌آباد برای شهرک صنعتی توس بود که گره ۱۰ساله را باز کرد؛ اقدامی که با تدبیر در سطح استان و عزم خوب مدیریت شهری اتفاق افتاد و آبروی حوزه تولید و شهر مشهد شد.

مهدی‌‎زاده خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های شورای شهر و مدیریت شهری مشهد در امسال، سامان‌دهی کشف‌رود است؛ اقدامی که بدون شک کارنامه مثبتی را برای شورای پنجم شهر مشهد رقم خواهد زد.

وی افزود: با اراده حاکم بر شورای شهر مشهد و مدیریت شهری، بدون شک تا سال ۱۴۰۰ اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود و امیدواریم سایر ارگان‌ها نیز با رویکرد حمایتی به تأمین و تجهیز منابع اقدام کنند.
 
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.