صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی گفت: شورای پنجم بیشترین همکاری و تعامل را با دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای داشته است و قدردان این نگاه و رویکرد هستیم، چراکه دستاوردهای متعددی به ارمغان آورده است.
به گزارش شهرآرانیوز، افشین رحیمی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی در حاشیه دیدار با محمدرضا حیدری، رئیس شورای شهر مشهد، که به مناسبت هفته شورا‌های شهر و روستا برگزار شد، گفت: از ابتدای فعالیت شورای پنجم تاکنون چندین برنامه به شکل ویژه با این اداره کل شکل گرفته و تعاملات سازنده‌ای را شاهد هستیم.

رحیمی افزود: از جمله همکاری‌ها می‌توان به ارائه آموزش‌های مهارتی در فرهنگ‌سرا‌ها و صدور گواهی‌نامه برای شرکت‌کنندگان پس از آزمون، ارائه آموزش مهارتی به متکدیان در محل نگهداری آن‌ها و خانه سبز و فرهنگ‌سازی تجارت الکترونیک و‌... اشاره کرد.

وی افزود: شورای پنجم بیشترین همکاری و تعامل را با دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای داشته است و قدردان این نگاه و رویکرد هستیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان رضوی در ادامه به تشریح برنامه‌های این اداره کل با مدیریت شهری مشهد پرداخت و گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مناطق کم‌برخوردار در حال حاضر به شکل سیار ارائه می‌شود؛ فضا‌های شهرداری در این مناطق که بی‌استفاده باشد، می‌تواند برای ارائه آموزش‌های مهارتی در اختیار ما قرار گیرد و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در حاشیه شهر داشته باشیم.
 
منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهد
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.