صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آغاز تولید اولین خودرو‌های شاسی بلند SWM در ایران+تصاویر

  • کد خبر: ۲۶۰۲۹
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
  • ۱
مدتی است که تولید مدل G۰۱ کراس‌اوور دو رگه‌ی ایتالیایی، چینی در سیف خودرو آغاز شده است. با توجه به لزوم تنوع و گسترش سبد محصولات قرار است به زودی مدل G۰۱F نیز در این شرکت تولید شود.

به گزارش شهرآرانیوز، هر دو مدل از لحاظ پیشرانه، قدرت و حجم موتور و سیستم گیربکس یکسان هستند، اما از نظر ظاهری تفاوت‌هایی با هم دارند. خودرو SWM G۰۱ یک خودروی چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ است که می‌تواند حداکثر ۱۵۶ اسب بخار و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و دارای گیربکس شش سرعته خودکار است.



 


محصول جدید سیف خودرو مجهز به شش کیسه هوا، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر موبایل وایرلس، چراغ‌های گردشی در پیچ و سقف پانوراما است. سیف خودرو با توجه به چالش‌های پیش‌رو در صنعت خودروسازی و مطابق با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصمم است با تمام توان فعالیت نماید. این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۸۰۰۰ دستگاه خودرو را دارد.

 

در حال حاضر تست‌های مربوط به آلاینده‌های زیست‌محیطی انجام شده و گواهی پلاک گذاری اخذ شده است. این خودرو به زودی به مشتریانی که پیش از این ثبت‌نام نموده‌اند تحویل داده خواهد شد.





بیشتر بخوانید: قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی در بازار امروز ۱۷ اردیبهشت ۹۹ +جدول

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
بیچاره رو اذیت نکنید منظورش از خونه و ویلا وسط بیابون بوده وگرنه خودش هم میدونه که قیمت خونه رو نمیشه با 206 مقایسه کرد بيچاره شاید بعد از عمری یه 206 داره حال میکنه گرون بشه