صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نوسازی ۳۲۱ دستگاه تاکسی در سال گذشته

  • کد خبر: ۲۶۱۴۸
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد از نوسازی 321 دستگاه تاکسی در سال گذشته خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد محبی با اشاره به طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده، اظهار کرد: لایحه تسهیلات تکمیلی نوسازی تاکسی‌های مشهد پس موافقت شورای شهر در دستورکار قرار گرفته است.

وی افزود: بر این اساس به شهرداری مشهد اجازه داده شد تا به منظور تسریع در فرایند نوسازی تاکسی‌های فرسوده ناوگان تاکسی‌رانی مشهد، ترغیب تاکسی‌رانان برای مشارکت در طرح نوسازی و ارائه تسهیلات تکمیلی نوسازی تاکسی‌های شهر مشهد، نسبت به اجرای مصوبه شورای اسلامی شهر و اصلاحات بعدی در سال ۹۹ اقدام کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد بیان کرد: همچنین به مالکان تاکسی‌های فرسوده‌ای که تا پایان شهریور امسال اقدام به اسقاط مستقیم تاکسی و نوسازی تاکسی فرسوده خود می‌کنند، مبلغ ۲۰ میلیون ریال یارانه تعلق می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: علاوه بر این مالکانی که تا پایان شهریور اقدام به اسقاط تاکسی‌‎های فرسوده خود بدون جایگزینی کنند به شرطی که تاریخ تنظیم سند قبل از لازم‌الاجرا شدن این مصوبه باشد و فرد متقاضی یارانه تسهیلات نباشد؛ مبلغ ۳۰ میلیون ریال یارانه تعلق خواهد گرفت.
محبی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است تاکسی‌رانانی که اقدام به نوسازی تاکسی‌های خود نمایند از ۵۰ درصد تخفیف مرتبط با امتیاز تبدیل به احسن بهره‌مند شده و به خطوط برخوردار شهر اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه تعداد خودرو‌های نوسازی شده سال گذشته ۳۲۱ دستگاه بوده، اضافه کرد: در سال جاری باتوجه عدم سهمیه اعلامی، خودرویی تحویل نشده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد در رابطه با تعداد کل خودرو‌های فرسوده، اضافه کرد: تعداد کل خودرو‌های فرسوده تا مدل ۸۸ نیز ۳۶۰۰ دستگاه بوده است.

محبی در خصوص افزایش نرخ سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید، گفت: میانگین افزایش نرخ سرویس مدارس سال تحصیلی جدید ۲۱ درصد خواهد بود.
 
منبع:پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.