صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تهیه‌کننده و کارگردان مستند «آبی به رنگ آسمان» از پیگیری‌ها برای اکران آنلاین این مستند در روزهای کرونایی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ امیر رفیعی، تهیه کننده و کارگردان مستند آبی به رنگ آسمان، گفت: «متأسفانه محدودیت اکران و همچنین شرایط کشور در نیمه دوم سال قبل در کنار بحران‌های مربوط به تیم فوتبال استقلال تهران، همه و همه باعث شدند تا آبی به رنگ آسمان با وجود تمایل مردم، خوب دیده نشود.

رفیعی ادامه داد: «بیش از ۱۰۰۰ شهر ایران سینما ندارند و حتی حدود ۸۰ درصد از شهرهایی که سینما دارند، بنابه دلایلی نتوانستند میزبان این فیلم باشند و به همین دلیل مخاطبان بسیاری از مشاهده آن محروم مانند.

رفیعی خاطرنشان کرد: «هواداران استقلال طی پیام‌های خود پیگیر دیدن این اثر هستند تا همچنان دنبال ادامه اکران اما به صورت آنلاین باشم که امیدوارم ضمن تحقق موضوع و احترام به خواسته آن‌ها، با همراهی باشگاه استقلال و بازیکنان حال حاضر و گذشته و حتی هنرمندان، فرهنگ‌سازی بیشتری نیز برای جلوگیری از دیدن غیرقانونی این فیلم که به‌صورت مستقل و شخصی ساخته شده صورت بگیرد تا بدین شکل از آن حمایت شود.

مستند بلند آبی به رنگ آسمان فیلمی درباره تاریخ باشگاه استقلال تهران است که پاییز سال گذشته به شکل محدود در گروه آزاد اکران شد.

همایون ارشادی، مهناز افشار، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، حمیدرضا آذرنگ، بابک حمیدیان و رضا یزدانی روایتگر بیش از هفتاد سال قدمت باشگاه استقلال به قلم زنده یاد خشایار الوند در این مستند هستند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.