صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

به گفته صدرا یوسفی، معاون فرهنگی‌وهنری سازمان اجتماعی‌وفرهنگی شهرداری مشهد، اولین نمایش سینما پارکینگ مشهد احتمالا در عید فطر خواهد بود.
شهرآرانیوز؛ دیروز، 20 اردیبهشت، از پیشنهاد شهرداری مشهد برای اجرای «سینماماشین» در سه نقطه مشهد خبر دادیم. در جلسه‌ دیروز شهرداری قرار بود گروه‌ها و نهاد‌هایی که تمایل دارند متصدی و اجراکننده این پروژه باشند پیشنهادهای خود را مطرح کنند.
 

بیشتر بخوانید: امروز (شنبه 20 اردیبهشت) جزئیات اجرای سینماماشین در مشهد مشخص می‌شود


بوستان کوهسنگی، نمایشگاه بین‌المللی و مجتمع آیه‌ها برای سینماماشین مشهد مشخص شده است و در روزهای اخیر متقاضیان هم پیشنهادهای خود را مطرح ‌کرده‌اند. قرار بود دیروز، شنبه ۲۰ اردیبهشت، در جلسه‌ای، اجرای این پروژه نهایی شود، و حالا امروز، 21 اردیبهشت، در صحبت با صدرا یوسفی باخبر شدیم احتمالا راه‌اندازی سینما پارکینگ مشهد در عید فطر خواهد بود: «ما تمام تقاضاها را دریافت کرده‌ایم؛ منتها طرح باید برود هیئت‌مدیره سازمان تا مصوب شود. ان‌شاالله این هفته در هیئت‌مدیره به حمع‌بندی می‌رسیم و تلاش می‌کنیم برای عید فطر سینما پارکینگ را در یکی از مجموعه‌های مشخص‌شده راه‌اندازی کنیم.» جزئیات این طرح را در روزهای آینده در شهرآرانیوز بخوانید. 

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.