صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در حال حاضر روند بستری بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه کاهش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر شاپور بدیعی خاطرنشان کرد: روند بستری بیماران که در گذشته در شبانه روز به ۱۶۰ نفر می‌رسید در حال حاضر به حدود ۵۰ نفر رسیده است و این امر نشان دهنده تلاش و همکاری‌های موثری است که میان تمامی مجموعه‌ها شکل گرفت تا بتوانیم این بحران را به شکل مناسبی مدیریت کرد.

 

وی تصریح کرد: با دستور معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد برنامه ارائه مشاوره به استان‌هایی که در دو هفته اخیر از نظر شیوع بیماری کووید-۱۹ روند افزایشی داشته اند در دستور کار قرار داده است و تا کنون مشاوره‌های لازم از راه دور و انتقال تجربیات در این زمینه انجام شده است.

 

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اجرای موفق برنامه سطح بندی بیماران کووید-۱۹ در مناطق زیر پوشش دانشگاه از ابتدای شیوع این ویروس اظهار کرد: در حال حاضر با انتقال این تجربه، در چند روز اخیر این برنامه در دو استان درگیر آغاز شده است تا بتوان در این مناطق به بیماران خدمات رسانی مناسبی را داشت و از ازدحام مراکز درمانی نیز جلوگیری کرد.

 

دکتر بدیعی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی، پس از ماه مبارک رمضان نیز، گروهی از کارشناسان معاونت درمان نیز در استان‌های درگیر حضور پیدا خواهند کرد تا بتوانیم به شکل مستقیم این بیماری را در این استان‌ها مدیریت کرد.
منبع: دانشگاه علوم پزشکی مشهد

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.