صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای مشهد خبر داد:

۲۲۲ روستا و ۳ شهر زیر پوشش سیستم جامع خدمات مشترکین قرار گرفتند

  • کد خبر: ۲۷۱۸۷
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب‌وفاضلاب مشهد گفت: پیروی اجرای طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب‌وفاضلاب شهری و روستایی، ۲۲۲ روستا و ۳ شهر رضویه و ملک‌آباد و بینالود زیر پوشش سیستم جامع خدمات مشترکین این شرکت قرار گرفتند.
سمیرا شاهیان/ شهرآرانیوز، شهناز نیشابوری با بیان این خبر افزود: از این روستاها بیش از 95هزار اشتراک آب از ابتدای امسال زیر پوشش خدمات شرکت آبفای مشهد قرار گرفته‌اند.
معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب‌و‌فاضلاب مشهد تعرفه قبوض روستايی با کاربری خانگی را برابر با 50درصد تعرفه نزدیک‌ترین شهر به آن روستا مطرح و بیان کرد: اين ساختار در محاسبه مصرف آب مشترکان روستايی نیز دنبال خواهد شد. البته ساکنان روستاها برای برخورداري از خدمات پايدار، نبايد در پرداخت قبوض خود تأخير کنند.
وی با بیان اینکه قرار است قاريان حوزه روستايی برای آشنايی با روش محاسبه آنلاين مصرف آب مشترکان آموزش ببینند، گفت: قاريان و پيمانکاران روستايی با رعايت پروتکل‌های بهداشتی ضمن حضور در محل و گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با مشترکین، ضرورت‌های پرداخت بموقع قبوض و راه‌هاي مديريت و صرفه‌جويي در مصرف آب را تبيين خواهند کرد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.