صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۵ دستگاه خودرو سوخت‌رسان سیار بنزین از اواخر اسفندماه در مشهد فعال شدند که ظرفیت هر خودرو ۸۰۰ لیتر است و روزانه ۲۵۰۰ لیتر بنزین را در مشهد سوخت‌گیری می‌کنند.

نجمه سرباز/شهرآرانیوز، سید محمد جعفر قائمی طلب، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، با بیان اینکه این ۵ دستگاه سیار، سوخت خود را از جایگاه‌های عرضه بنزین در شهر تأمین می‌کنند، گفت: شهروندان می‌توانند با تماس با شماره‌های ۳۶۹۱۲۰۷۶ و ۰۹۳۵۳۰۳۰۷۶۰ اعلام نیاز کنند و بلافاصله خودرو‌های سیار در محل حاضر می‌شوند.


به گفته وی، این خودرو‌ها در مکان‌های نبش خیام ۱۵، بزرگمهر جنوبی ۱۴ و ۱۶، هاشمیه ۲۴، ملاصدرا ۸۱ و میدان هفت تیر مستقر هستند.


وی افزود: این خودرو‌ها با همکاری بخش خصوصی در مشهد مستقر شده‌اند و مشهد بعد از تهران دومین شهر کشور است که برای این کار اقدام کرده است. ویروس کرونا که آمد، پمپ بنزین‌ها را تا حدودی آلوده کرد و برای همین برخی افراد نخواستند از منزل خارج شوند یا مسافتی طولانی را برای سوخت‌گیری خودرو طی کنند که برای تأمین سوخت مورد نیاز خودرو آنان سوخت‌رسان‌های سیار در نظر گرفته شد.


به گفته وی، دسترسی بهتر شهروندان به سوخت خودرو و کاهش ترافیک از دیگر دلایل اجرای این طرح است. همچنین خودرو‌هایی که در ورودی شهر مشهد به سوخت نیاز داشته باشند، می‌توانند از طریق ارتباط با خودرو‌های سوخت‌رسان سیار نیاز خود را تأمین کنند.


وی با اشاره به اینکه این خودرو‌ها سوخت را از پمپ بنزین‌های شهر تهیه می‌کنند، بنابراین هزینه سوخت تحویلی به شهروندان با نرخ آزاد به اضافه هزینه حمل‌ونقل است. ادامه داد: این اقدام با استقبال خوبی روبه‌رو شد. این خودرو‌ها با تماس تلفنی در محل مورد نیاز حاضر می‌شوند و برای هر باک خودرو تا سقف ۶٠ لیتر ١۵٠٠٠ تومان هزینه دریافت می‌کنند.

قائمی طلب تصریح کرد: این خودرو‌ها سامانه هوشمند سوخت ندارند، بنابراین فقط سوخت با نرخ آزاد ٣٠٠٠ تومان عرضه می‌کنند. خوشبختانه این ایستگاه‌ها درحال افزایش فروش هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.