صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۴ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی دو هزار و ۱۸۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت افزود: از بین مبتلایان جدید، ۳۶۴ مورد بستری و یک هزار و ۸۱۶ مورد سرپایی و از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.


به گفته وی، روند بیماریابی در کشور تقویت شده و موارد سرپایی و افراد در تماس با مبتلایان، امروز ۸۳ درصد از بیماران جدید را تشکیل می‌دهند. البته چندین هفته است که موارد جدید سرپایی بیش از ۸۰ درصد موارد جدید را شامل می‌شوند.


وی مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور  را ۱۳۵ هزار و ۷۰۱ نفر عنوان کرد و گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.


به گفته وی، مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۴۱۷ نفر رسید.


وی در ادامه با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون ۱۰۵ هزار و ۸۰۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند، ادامه داد:  ۲۶۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.


دکتر جهانپور خاطرنشان کرد: تا کنون ۸۰۰ هزار و ۵۱۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت استان خوزستان، همچنان قرمز است، افزود: در طول ۲۴ ساعت گذشته در ۱۳ استان موارد فوتی صفر و در ۸ استان، فقط یک مورد فوتی گزارش شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.