صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جوانی در بند گلستان غرق شد

  • کد خبر: ۲۷۸۷۰
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: جوانی ٢٥ ساله در دریاچه پشت بند گلستان واقع در محدوده شهرستان بینالود غرق شد
به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی افزود: عصر امروز حادثه غرق شدگی برای فردی جوان در دریاچه پشت بند گلستان، به ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد اعلام شد و گروه غواصی تیم عملیات ویژه از دو ایستگاه به محل حادثه در حوالی روستای گلستان در شهرستان طرقبه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این جوان به دلیل نامعلومی به داخل دریاچه پشت بند گلستان وارد شده و در آب غرق شده بود که غواصان، پس از ساعتی عملیات جست و جو، جسم بی جان این فرد را از عمق ۱۰ متری دریاچه کشف و به سطح آب منتقل کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهر مشهد گفت: با حضور تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل مرگ این فرد تایید شد و با توجه به این که بند گلستان منطقه شنا ممنوع است علت دقیق چگونگی وقوع این حادثه توسط نیروی انتظامی در دست بررسی است.

سد گلستان معروف به بند گلستان یکی از بند‌های تاریخی استان خراسان رضوی است که در هشت کیلومتری غرب مشهد بر روی رودخانه گلستان ساخته شده است و هم اکنون در محدوده شهرستان بینالود (طرقبه - شاندیز) قرار دارد.

در کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد هزار و ٣٠٠ آتش نشان در ٥٠ ایستگاه فعالیت می‌کنند.
 
منبع:ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.