علت صدای انفجار در گناوه بوشهر چه بود؟ (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود ۸ مصدوم در برخورد ۳ دستگاه خودروی پراید در جاده قدیم نیشابور-مشهد + عکس (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آغاز انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ از اول اردیبهشت سقوط جرثقیل در پتروشیمی رازی | ۲ نفر جان باختند «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت + علت فوت آخرین وضعیت آب‌و‌هوای کشور | رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳
سرخط خبرها
سیل پیرمرد را به گرجی آورد

کشف جسد در «کشف»

  • کد خبر: ۲۶۸۲۵
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۴
کشف جسد در «کشف»
مهدی قرآنی/ شهرآرانیوز- مأموران آتش‌نشانی نوار‌های زردی را در اطراف جسد کشیده بودند. از اندام ضعیف و قد و قواره تکیده‌اش پیدا بود که پیرمرد است و ریش سفیدش هم این احتمال را قوت می‌بخشید. یکی از اهالی روستای گرجی جسد را دیده و موضوع را به پلیس گزارش کرده بود. مأموران کلانتری خواجه‌ربیع هم برای صحت ماجرا به همراه مأموران آتش‌نشانی خود را به محل رسانده بودند.
خبر کشف جسد خیلی زود به اهالی روستا رسید و طولی نکشید که افراد زیادی از بزرگ و کوچک برای تماشای این صحنه آمدند. جسد در حاشیه رودخانه کشف‌رود و لابه‌لای گل‌و‌لای افتاده بود و زمین اطراف هم از سیل اخیری که آمده بود هنوز نم داشت. بررسی‌های اولیه جسد از سوی یکی از افسران پلیس انجام و موضوع برای ادامه تحقیقات به بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد اعلام شد وخیلی زود خودرو‌های پلیس، دستگاه قضایی و پزشکی قانونی در قاب این صحنه اضافه شدند. جسد متعلق به مردی حدوداً پنجاه یا شصت ساله بود و بیش از ۵ روز هم از مرگ او می‌گذشت. جسد سیاه شده و فساد نعشی پیدا کرده بود و آثار غرق‌شدگی نیز داشت. با دستور قاضی احمدی‌نژاد متوفی برای تعیین علت مرگ و معاینات تخصصی‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد. بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات میدانی پرونده بر عهده کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی استان خراسان رضوی قرار گرفت.
فردی که خبر کشف جسد را به پلیس گزارش داده بود در اظهاراتش به مأمور تحقیق پرونده گفت: «اهل روستای گرجی هستم و در حال عبور از مسیر رودخانه بودم که متوجه جسد شدم. جسد با فاصله‌ای کم از پل روستا در کنار رودخانه افتاده بود. موضوع را به پلیس گزارش کردم و مأموران کلانتری خواجه‌ربیع به اینجا آمدند»

احتمال غرق‌شدگی متوفی در سیل
بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه دو مشهد روز گذشته در تشریح جزئیات این پرونده گفت: هجدهم اردیبهشت‌ماه خبر کشف این جسد از سوی کلانتری خواجه‌ربیع اعلام شد. جسد در حاشیه رودخانه کشف‌رود افتاده بود که یک کاپشن چرمی، پیراهن چهارخانه و تیشرت بنفش به تن و جوراب به پا داشت. با توجه به بارش‌ها و سیل اخیر احتمال اینکه متوفی در رودخانه افتاده و غرق شده و آب جسد را به این منطقه آورده وجود دارد.
قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد بیان کرد: علت مرگ هنوز مشخص نیست و جسد برای معاینات تخصصی در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است. البته با اینکه حدود ۱۰ روز از مرگ متوفی می‌گذرد، اما تاکنون هیچ خبری مبنی بر فقدان این فرد به پلیس یا دادسرا اعلام نشده است.
قاضی احمدی‌نژاد در ادامه به پرونده کشف جسد در عمق صدمتری چاه آب در جاده سیمان مشهد اشاره کرد و گفت: این جسد هم در تاریخ هجدهم اردیبهشت ماه کشف شد که هنوز هویت او مشخص نشده و بررسی پزشکی قانونی درباره دی. ان.‌ای بقایای به جا مانده از این جسد ادامه دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->