صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شهردار مشهد، با اشاره به فعال شدن خطوط قطارشهری و عادی‌شدن سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی در تمام خطوط، گفت: مراقبت و خود کنترلی شهروندان در توقف و کاهش شیوع ویروس کرونا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا کلائی امروز در حاشیه بازدید از نحوه سرویس‌دهی خطوط قطار‌شهری و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام شد، افزود: براساس تصمیم شورای شهر مشهد از امروز سه‌شنبه ۶ خرداد‌ماه، خطوط قطار‌شهری پس از حدود دو ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، مجدد آغاز‌به‌کار کردند.

وی افزود: برای بازدید از نحوه خدمات‌دهی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در سرویس‌دهی به شهروندان، امروز به همراه فرماندار مشهد و رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر در ایستگاه‌های خط یک و دو قطارشهری حاضر شدیم که خوشبختانه شاهد رعایت اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط شهروندان بودیم.

شهردار مشهد افزود: امیدواریم با‌توجه‌به عادی‌شدن ساعت سرویس‌دهی خطوط قطار‌شهری، شهروندان همکاری خوب خود را در رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش در بهره‌گیری از ناوگان حمل‌ونقل عمومی ادامه دهند.

کلائی ادامه داد: همکاران ما در ناوگان اتوبوس‌رانی و قطار‌شهری در حد امکان به شهروندان فاقد ماسک کمک خواهند کرد و از ورود افراد بدون ماسک به واگن‌های قطار ممانعت خواهد شد، اما رعایت و خودکنترلی شهروندان در راستای حفظ سلامتی خودشان از اهمیت بیشتری برخوردار است.
گفتنی است که سرویس‌دهی خطوط قطار‌شهری مشهد از تاریخ ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۵ خرداد ۹۹ برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا متوقف شده بود که با مصوبه شورای اسلامی شهر از امروز ۶ خردادماه مجدد فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.
 
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.