صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت فروردین ماه، ۴۷۰ هزار خودروی حمل و نقل عمومی واریز شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از واریز سهمیه اعتباری سوخت اردیبهشت ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت اردیبهشت ماه ۴۷۰ هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی، تاکسی‌های اینترنتی، تاکسی‌های فرودگاهی و ویژه، تاکسی‌های شهر‌های بدون جایگاه CNG، تاکسی‌های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان‌ها و پیک موتوری واریز شد.

 

وی افزود: سهمیه اردیبهشت ماه ناوگان اعتباری بالغ بر ۷۶۵ میلیارد می‌باشد که به حساب رانندگان واریز شده است.

 

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان داشت: اعتبار فوق در کلیه کارت‌های بانکی رانندگان شارژ می‌گردد و آن‌ها صرفا در زمان سوختگیری می‌توانند از هر یک از کارت‌های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در جایگاه استفاده نمایند.

 

 وی در ادامه گفت: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی میتوانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر " سماس" از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار مطلع شوند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.