صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا یکشنبه (۸ مهر ۱۴۰۳)، کاهش محسوس دما، بارش باران و تگرگ و احتمال آب‌گرفتگی و وزش باد شدید در برخی نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

علی الهی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص وضعیت جوی مشهد و خراسان رضوی، اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی، به تناوب و با شدت و ضعف تا یکشنبه، ۸ مهرماه، رگبار باران، رعدوبرق با احتمال بارش تگرگ، در مناطق سردسیر و کوهستانی بارش برف و باران و نیز مه‌آلودبودن پیش‌بینی می‌گردد؛ بنابراین ایجاد رواناب و سیلابی‌شدن مسیر‌ها دور از انتظار نیست. وزش باد شدید و نسبتاً شدید در مناطق مستعد سبب خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا و احتمال بروز خسارت خواهد شد.

وی در مورد روند کاهش دما افزود: روند کاهش دما تا دوشنبه اوایل وقت پیش‌بینی می‌شود. هشدار سطح زرد مبنی بر ناپایداری جو، امروز (۵ مهر) صادر شده است. تا یکشنبه کاهش محسوس دما، بارش باران و تگرگ و احتمال آب‌گرفتگی و وزش باد شدید در برخی نقاط استان، پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی در نهایت اعلام کرد: نوسانات دمایی مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته، بین ۳۳ و ۱۹ درجه بوده که امروز در گرم‌ترین ساعات به ۲۶ درجه و در سردترین ساعات به ۱۵ درجه خواهد رسید. همچنین طی شبانه‌روز گذشته، خوشاب با دمای ۱۴ درجه و داورزن با دمای ۴۱ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.