صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کشف و ضبط ۴۰ دستگاه لیزر پوست و مو در مشهد خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهندس امیر نایب با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به استقبال هموطنان، بخصوص بانوان از دستگاه‌های لیزر در حوزه پوست و مو و عدم آگاهی عموم جامعه از اصالت و صحت عملکرد فنی دستگاه‌های مذکور؛ تشدید نظارت‌ها و برخورد قاطع با هرگونه تخلف در این حوزه در دستور کار ویژه این مدیریت قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در راستای سلسله بازرسی‌های میدانی کارشناسان مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه بر نحوه ارائه خدمات در حوزه‌های تحت نظارت و در قالب گشت مشترک کارشناسان این معاونت با همراهی کارشناسان معاونت درمان دانشگاه و نمایندگانی از پلیس امنیت اقتصادی، بازرسی سازمان صمت و ... تعداد چهل دستگاه لیزر، RF، هایفو و ... غیر مجاز و مظنون به قاچاق از کلینیک‌های زیبایی و شرکت‌های تجهیزات پزشکی کشف و ضبط گردید.

مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان داشت: پرونده‌های تخلفات مذکور تشکیل و به منظور انجام اقدامات قضایی و برخورد با متخلفین به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.