صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نخستین گروه از زائران عمره که از اواخر شهریور عازم سرزمین وحی شده بودند، بامداد امروز به کشور بازگشتند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ثبت‌نام متقاضیان تشرف به عمره مفرده از روز شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده و ۲۸ شهریور ۲۷۰ نفر از زائران ایرانی شامل کاروان‌هایی از اهل سنت و اهل تشیع، از شهر‌های کردستان و تهران عازم مدینةالنبی شدند. این گروه از زائران بعد از ۵ روز اقامت در مدینه و ۵ روز اقامت در مکه مکرمه، بامداد امروز به کشور بازگشتند.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است در مرحله اول اعزام‌ها که تا ۳ آذرماه ادامه دارد، ۹۰ هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی مشرف شوند. افرادی که کارت‌های ودیعه‌گذاری عمره با اولویت تشرف یک تا ۱۸۰ دارند، همچنین متقاضیان تشرف به عمره در سال گذشته که پس از ثبت‌نام در کاروان وجه خود را پرداخت کردند، اما به دلیل محدودیت‌های اعزام، موفق به سفر نشدند، مشمول ثبت‌نام برای اعزام به عمره هستند.

تمامی اولویت‌های اعلام شده می‌توانند با مراجعه به سامانه واحد سازمان حج و زیارت به نشانی MY.HAJ.IR، اطلاعات خود را تکمیل و کاروان خود را انتخاب کرده و سپس نسبت به واریز وجه اقدام کنند. متقاضیان پس از رزرو و تعیین کاروان، تنها ۴۸ ساعت فرصت دارند تا مبلغ مربوطه را واریز کرده و با مراجعه به کارگزار (دفتر خدمات زیارتی)، مدارک خود را تحویل دهند.

حداقل هزینه برای ۱۰ روز اقامت در مکه و مدینه ۴۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و حداکثر آن ۴۶ میلیون تومان تعیین شده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.