صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر امور مرکز بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: هیچ وقت با رفتن و شهادت  افرادمقاومت، سبک زندگی و مکتب زیستن، از بین نمی‌رود و مانا می‌شود.

فاطمه دژبرد در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: مقاومت چند ده سال است که هر روز شاهد این توحش و درنده خویی صهیونیست هاست و در مواجهه با این منش وحشیگرانه، رشد و نمو پیدا کرده و به نوعی مردمان مقاومت در این  مواجهه سبک و عیار زندگی خودشان را تعریف نموده اند که در راس همه سید مقاومت؛ سید حسن نصرالله قرار داشت؛ و مقام معظم رهبری به درستی فرمودند که سید مقاومت یک شخص نبود، یک راه و مکتب بود.

وی افزود: وقتی مولفه‌های ارزشی یک سبک و الگوی زندگی با صبر و مقاومت و جهاد و مقابله در برابر ظلم و استکبار تعریف و تنظیم و تکرار شد آن وقت است که هیچ وقت با رفتن و شهادت  افراد آن سبک زندگی و مکتب زیستن،   از بین نمیرود و مانا میشود.

مدیر امور مرکز بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: علت ترس رژیم صهیونیستی دقیقا همین است که متوجه شده این مکتب زنده است متوجه شده که حزب الله زنده است! لذا چاره‌ای ندارد جز عبور از انسانیت و برهم زدن همه قوانین و قاعده‌های  زندگی اجتماعی و جنگ و خونریزی بیشتر! رژیم صهیونیستی می‌ترسد و به خیال خود تصور میکند با  نسل کشی قادر خواهد بود کل این تفکر و مکتب را از بین ببرد!
دژبرد بیان کرد:اما بی خبر از سنت‌های الهی است و غافل از اینکه با اعمالش بویژه وحشیگری‌های اخیرش زمینه بیداری کل انسان‌های آزاده خواه را در تمام دنیا فراهم نموده است و مسیری را برای جاری شدن این مکتب در کل جهان باز نموده است!

وی ادامه داد: در کنار مردم لبنان و حزب الله و محور مقاومت خواهیم ماند تا مکتب نصرالله همچنان جاری باشد و زنده بماند، الحمدالله به برکت انقلاب اسلامی فرزندان ما در راه و مسیر این مکتب در کنار مردم لبنان، غزه و همه آزاده خواهان جهان هستند تا پرچم را به دست منجی عالم بشریت حضرت حجت (عج الله تعالی فرجه الشریف) برسانند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.