صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در راستای عمل به فرمان مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان قوه قضاییه مبنی بر اینکه «وضعیت مالکیت متر به متر اراضی کشور باید مشخص شود»، توضیحانی ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ صفدر کشاورز سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درباره فرآیند دریافت سند برای املاک مسکونی فاقد سند رسمی در بافت روستایی اظهار کرد: افرادی که داخل بافت مسکونی روستا دارای املاکی هستند و تاکنون نتوانسته‌اند سند مالکیت آن را دریافت کنند می‌توانند به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی محل وقوع ملک مراجعه کنند.

وی افزود: پس از تشکیل پرونده در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمع آوری مدارک و تهیه نقشه این افراد طی یک معرفی‌نامه از بنیاد مسکن برای اخذ سند مالکیت به ادارات ثبت معرفی می‌شوند.

سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: بررسی کارشناسی در ادارات ثبت صورت می‌گیرد و نهایتاً برای این گونه افراد توسط هیئتی که در این قانون تعریف شده آرایی صادر و این آرا در محل وقوع ملک نصب و الصاق می‌شود پس از ۲۰ روز از الصاق چنانچه اعتراضی به درخواستی که داده شده واصل نشود ادارات ثبت اسناد این گونه املاک را که داخل بافت مسکونی روستا هستند صادر خواهد کرد.

منبع: ایسنا

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.