صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان ملی زمین ومسکن در نشست پیگیری آخرین وضعیت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن گفت: برای اجرای پروژه‌های آماده سازی و خدمات زیربنایی و روبنایی طرح نهضت ملی مسکن به اعتباری بالغ بر ۶۱۶ هزار میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش شهرآرانیوز، ارسلان مالکی در این باره امروز چهارشنبه افزود: این رقم بر اساس مطالعات صورت گرفته و اختصاص حدود ۲۸ هزار هکتار زمین برای تولید نزدیک به ۸۰۰ هزار واحد مسکونی حمایتی طرح نهضت ملی مسکن برآورد شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت نظارت و بازدیدهای میدانی در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، اظهار داشت: تقویت مشاوران و نظارت‌های عالی قطعا بر کیفیت پروژه‌ها و میزان هزینه‌ها اثرگذار خواهد بود.

وی همچنین از الزام اجرا و به‌کارگیری آیین‌نامه طراحی معابر شهری در تمامی الحاقات صورت گرفته طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و اضافه کرد: این آیین نامه که در ۱۲ جلد تنظیم شده است، دسترسی‌های کاربری شهری را تعیین می‌کند و نقش موثری در افزایش کیفیت شهرسازی در پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارد.

نشست پیگیری آخرین وضعیت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان و مدیران دفاتر تخصصی سازمان ملی زمین و مسکن در محل این سازمان برگزار شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.