صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قیمت گوشت قرمز در بازار امروز (۱۲ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۲۲۰۴
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
گزارش‌ها حاکی از آن است که با توجه به آمار، هم‌اکنون در سطح کشور ۱۷ میلیون دام مولد در بخش‌های غربی و جنوبی کشور در اختیار است و با توجه به افزایش زادوولد دام زنده در این فصل، ثبات قیمت‌ها مشاهده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، گزارش‌ها حاکی از آن است که با توجه به زایش مناسب دام‌های مولد در فصل پاییز، ثبات این کالای مصرفی همچنان ادامه‌دار است و روزنه‌های امید در این بازار دیده می‌شود.

فیله گوسفندی، ماده‌ پروتئینی که از کم‌خونی جلوگیری می‌کند، در سطح بازار ۹۸۰ هزار تومان خریداری می‌شود.

ماهیچه گوسفندی، از پرطرفدارترین انواع گوشت به ازای هر کیلوگرم ۶۵۰ هزار تومان و ران ممتاز گوسفندی ۹۱۰ هزار تومان خریدوفروش می‌شود.

ماهیچه گوسفندی از گران‌ترین انواع این محصول، به قیمت یک میلیون و ۱۱۰ هزار تومان و راسته بدون استخوان گوسفندی، ۶۵۰ هزار تومان معامله می‌شود. 

قلوه‌گاه منجمد گوسفند ۳۳۵ هزار تومان و ران گوسفندی استرالیای در گروه گوشت‌های وارداتی ۵۳۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

گردن گوسفندی ۶۹۰ هزار تومان، دنبه گوسفند به مبلغ ۳۰۰ هزار تومان و زبان گوسفندی ۵۱۸ هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر به فروش می‌رسد.

سردست منجمد گوسفندی به ازای هر کیلوگرم ۳۹۵ هزار تومان و استیک گوشت ۹۵ درصد ۲۳۶ هزار تومان توزیع می‌شود.

ثبات قیمت گوشت قرمز در پاییز

گزارش‌ها حاکی از آن است که با توجه به آمار هم‌اکنون در سطح کشور ۱۷ میلیون دام مولد د ر بخش‌های غربی و جنوبی کشور در اختیار است و با توجه به افزایش زاد و ولد دام زنده در این فصل، ثبات قیمت‌ها مشاهده می‌شود.

منصور پوریان، رئیس شورای دام کشور، در این راستا بیان کرد: اکنون ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار راس گوساله پروار آماده کشتار است، همچنین جمعیت دام سبک ۷۰ میلیون راس است که ۱۱ تا ۱۲میلیون راس دام سبک آماده کشتار است و از طرفی پیش بینی می‌شود که با زایش‌های پاییز ۸ میلیون راس دیگر بر جمعیت دام افزوده شود.

او قیمت کنونی هرکیلو دام سبک را ۲۵۰ هزارتومان و گوساله ۱۷۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: اکنون قیمت هرکیلو لاشه گوسفندی درب کشتارگاه ۵۵۰ هزارتومان است که با استمرار روند کاهشی قیمت دام پیش بینی می‌شود که به نرخ متعادل در بازار دست یابیم.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.