صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مرکز تحقیقات اقتصاد مدیریت دارو با اشاره به اینکه ۵۰ تا ۸۰ درصد ماده اولیه دارو‌ها در داخل کشور تولید می‌شود، گفت: مزیت تولید ماده اولیه در کشور ما را به سوی بومی شدن دانش ماده اولیه سوق داده است و در این نقطه افزایش عمق داروسازی را به همراه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عباس کبریایی زاده رئیس مرکز تحقیقات اقتصاد مدیریت دارو با اشاره به برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی ایران فارما از امروز پنج شنبه ( ۱۲ مهر ماه ۱۴۰۳)، اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در این دوره‌های نمایشگاه ایران فارما رخ داده است، این است که دانشجویان و دانشگاه‌های دارو سازی در این نمایشگاه حضور دارند و این دوره نشستی با حضور ۲۰۰ دانشجو داروسازی برگزارشد، دانشجویان از غرفه‌ها بازدید کردند و همچنین بازدیدی از کارخانه‌های دارو سازی هم برای آنها برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: درباره ماده اولیه در کشور سابقه ۳۰ سال داشته ایم، صنعت ماده اولیه وابسته به تکنولوژی‌های بینابینی است و ما را صنایع ماده اولیه به صنعت ماشین سازی است و به ما کمک کمی کند که عمق صنعت دارو سازی خود را افزایش دهیم.

رئیس مرکز تحقیقات اقتصاد مدیریت دارو افزود: ۵۰ تا ۸۰ درصد ماده اولیه در داخل کشور تولید می‌شود. مزیت تولید ماده اولیه در کشور ما را به سوی بومی شدن دانش ماده اولیه سوق داده است و در این نقطه افزایش عمق دارو سازی را به همراه دارد.

منبع: برنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.