صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

طبق گزارش جدیدی گوگل احتمالا زمان انتشار اندروید ۱۶ را تغییر دهد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ گوگل هر سال نسخه جدیدی از اندروید را منتشر می‌کند و از سال ۲۰۱۳ این نسخه‌ها همه بین ماه‌های آگوست و نوامبر منتشر شده‌اند. با این حال، ممکن است این سنت با اندروید ۱۶ تغییر کند.

در حالی که انتظار می‌رود اندروید ۱۵ در ۱۵ اکتبر تنها برای پیکسل‌های پشتیبانی‌شده عرضه شود، به نظر می‌رسد گوگل در حال حاضر به انتشار اندروید ۱۶ خیلی زودتر از حد معمول فکر می‌کند؛ درواقع در سه ماهه دوم سال آینده میلادی. 

اگر اندروید ۱۶ تا پایان ژوئن سال آینده میلادی وارد بازار شود و گوگل به رونمایی سخت‌افزاری بعدی خود در ماه آگوست پایبند باشد، در این صورت گوشی‌های پیکسل ۱۰ مشکلی برای اجرای اندروید ۱۶ در جعبه ندارند.

اخبار مربوط به انتشار اندروید ۱۶ در سه ماهه دوم سال آینده از یک بررسی عمیق در سند تعریف سازگاری گوگل برای اندروید ۱۵ و همچنین چندین سند دیگر درز کرده است. 

البته این‌ها فقط گمانه‌زنی هستند و هنوز هیچ چیزی مشخص نشده است. حتی اگر اطلاعات موثقی هم وجود داشت، همه‌چیز همچنان می‌توانست تغییر کند؛ همانطور که اندروید ۱۵ و اندروید ۱۴ به دلیل مشکلات لحظه آخری با تاخیر عرضه شدند، ممکن است این اتفاق برای اندروید ۱۶ نیز بیفتد. 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.