پاسخ پازل امروز میجر (دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳) شورای رقابت موضوع تولید گوشی‌های تقلبی نوکیا در ایران را بررسی می‌کند اولین نمایشگر خانه هوشمند اپل احتمالا ادای دینی به یک آی‌مک کلاسیک باشد قابلیت «داینامیک آیلند» آیفون در راه گوشی‌های اندرویدی پاسخ پازل امروز میجر (یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳) احتمال عرضه دو مدل از گلکسی زد فولد ۷ سامسونگ پاسخ پازل امروز میجر (شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳) کشف ۳۰ فقره سرقت با دستگیری عاملان دستبرد ۱۰ میلیاردی به یک خانه مسکونی در مشهد پاسخ پازل امروز میجر (جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳) زمان راه‌اندازی سرویس روبوتاکسی تسلا مشخص شد زمان معرفی گوشی‌های سری شیائومی ۱۵ مشخص شد + عکس توکن ایکس امپایر لیست شد + قیمت اولیه اپل سرویسی اختصاصی برای بازی‌ها عرضه خواهد کرد معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس سازمان ملی هوش مصنوعی شد خارج شدن تعادل چرخه آب در کره زمین برای اولین‌بار در تاریخ بشریت فناوری‌های جدید بعد از چندسال فراگیر شده‌اند؟ | آیا هوش مصنوعی هم فراگیر می‌شود؟ دلیل بسته‌شدن درگاه پرداخت آنلاین و لغو اینماد دیجی‌کالا + واکنش مرکز توسعه تجارت الکترونیکی پاسخ پازل امروز میجر (سه‌شنبه، یکم آبان ۱۴۰۳) اطلاعاتی جدید درباره ابعاد گوشی‌های خانواده گلکسی S۲۵ سامسونگ + عکس زمان معرفی وان‌ پلاس ۱۳ رسماً اعلام شد + تصاویر رسمی و مشخصات
سرخط خبرها

قابلیت «داینامیک آیلند» آیفون در راه گوشی‌های اندرویدی

  • کد خبر: ۲۹۶۸۸۹
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
قابلیت «داینامیک آیلند» آیفون در راه گوشی‌های اندرویدی
به نظر می‌رسد گوگل می‌خواهد ویژگی‌ای مشابه Rich Ongoing Notifications را به اندروید بیفزاید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ قابلیت «داینامیک ایلند» آیفون به ندرت استفاده می‌شود، اما یکپارچه سازی آن با قابلیت «لایو اکتیویتیز» در iOS موجب کارآمدی آن شده است. اکنون به نظر می‌رسد گوگل نیز مشغول آماده سازی است تا ویژگی مشابه آن به نام Rich Ongoing Notifications را به اندروید بیفزاید.

داینامیک آیلند روشی هوشمندانه برای دور کردن توجه از برش نمایشگر در دوربین آیفون‌های جدید است، اما علاوه بر آن سبب می‌شود رصد «لایو اکتیویتیز» از اپلیکیشن‌ها نیز ساده‌تر شود. لایو اکتیویتیز را می‌توان برای موارد مختلف به کار برد، اما کارآمدترین آنها رصد فرایند‌های ادامه‌دار مانند انتظار برای تاکسی اینترنتی، مسیریابی یا ردیاب پیک غذا است.

اپلیکیشن‌های اندروید می‌توانند اطلاعات مشابهی را از طریق نوتیفیکیشن‌ها نیز به اشتراک بگذارند، اما قابلیت‌های موجود در آیفون به طور حتم کارآمدتر است. اکنون گوگل نیز راه حلی برای مشکل یافته است.

طبق گزارشی جدید گوگل مشغول توسعه قابلیت Rich Ongoing Notifications در API نسخه بتا اندروید ۱۵ QPR ۱ است که به اپلیکیشن‌ها اجازه می‌دهد اطلاعاتی درباره فعالیتشان به شیوه‌ای کارآمدتر نمایش دهند.

در حقیقت API جدید به اپ‌ها اجازه می‌دهد نوتیفیکیشن‌هایی فراتر از یک آیکون ساده بسازند.

مدل‌سازی‌های این ویژگی با استفاده از API شکل نهایی آن را در عمل نشان می‌دهد. گوگل احتمالا این ویژگی را در اندوید ۱۶ به عنوان یک قابلیت در سطح سیستم ارائه می‌کند، زیرا این یک ویژگی در سطح سیستم است که توسعه دهندگان به زمان نیاز دارند تا برنامه‌های خود را برای پشتیبانی از آن به روز کنند،، اما با توجه به آنکه این قابلیت در نسخه QPR ۱ رصد شده، ممکن است زودتر نیز ارائه شود.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->