صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قائم مقام معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: تمهیدات ویژه برای برگزاری مسابقه ایران _ قطر اتخاذ خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی واثقی، در حاشیه جلسه بررسی برنامه عملیاتی برای مانور اجرایی بازی ایران و قطر، اظهار کرد: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات و اقدامات ویژه در روز برگزاری مسابقه ایران و قطر در ورزشگاه امام رضا (ع) اندیشیده شده است.

وی افزود: به همین منظور نظافت و شستشوی ویژه معابر، جداول، تاسیسات شهری و ... اطراف ورزشگاه در دستور کار قرار گرفته و بیش از ۱۰۰ پاکبان همراه با تجهیزات مورد نیاز در این محدوده به صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود. ۲۵ نفر نیروی رفع سدمعبر و انضباط شهری به همراه ۶ خودروی گشت در اطراف ورزشگاه مستقر خواهند بود و جانمایی ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی در قالب ۵ تریلی در دستور کار قرار دارد.

قائم مقام معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: پیش‌بینی تامین آب غیر شرب برای سرویس‌های بهداشتی، رسیدگی ویژه به فضای سبز محور‌های تردد مهمانان، گلکاری ویژه معابر، به‌روزرسانی فضای سبز تخریب شده بعد از مسابقه و ... نیز از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده است.همچنین برنامه‌ریزی لازم برای تامین ایمنی ورزشگاه و خیابان‌های اطراف با استقرار آتش‌نشانان به همراه ماشین‌آلات مورد نیاز انجام شده است.

واثقی در نهایت اعلام کرد: تمهیدات لازم برای محدودیت‌های ترافیکی اطراف ورزشگاه اندیشیده شده و پخش زنده مسابقه در فرهنگسرا‌های سطح شهر و دو بوستان ملت و حجاب نیز در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.