جریمه نیم میلیاردی سرخابی‌ها احضار حسینی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال بنیامین فرجی، نابغه تنیس روی میز، چین را شکست داد چرا بازی ایران و قطر در مشهد لغو شد؟ نه حسینی امن است نه بیرانوند شوک به بازیکنان تیم ملی پای پرواز به تاشکند| فدراسیون زیر بار نرود خرید‌های فاجعه‌بار یونایتد در دوران مربی هلندی قلعه نویی: ایران امن است با مردمانی بامعرفت امیر حسینی: بازی در مشهد و در کنار هواداران این شهر همیشه خاطره‌انگیز است فدراسیون فوتبال: درخواست برگزاری مسابقه ایران-قطر در کشور ثالث، به دور از منطق است بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین بازی ایران و قطر در مشهد لغو شد حذف فردوسی مشهد از جام حذفی فوتبال ایران تجربه سخت | اولین مسابقه نماینده تازه وارد فوتبال مشهد در جام حذفی آینده تن هاخ در گرو جلسه مالکان یونایتد رئال مادرید در جستجوی جانشین برای کارواخال برد بزرگ تیم حقوقی مچسترسیتی برابر پریمیر لیگ شکست تیم تنیس روی میز بانوان ایران برابر فیلیپین در قهرمانی آسیا سایت گل مدعی شد؛ استقلال - النصر در زمین بی‌طرف! گارناچو به تیم ملی آرژانتین نرسید
سرخط خبرها

بازی ایران و قطر در مشهد لغو شد

  • کد خبر: ۲۹۳۲۴۴
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
  • ۱
بازی ایران و قطر در مشهد لغو شد
مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران ‌و قطر که قرار بود در مشهد برگزار شود، لغو شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران ‌ قطر در مرحله مقدماتی جام جهانی که قرار بود در شهر مشهد برگزار شود، لغو شد.
پیش از این ورزشگاه امام رضا(ع ) برای این مسابقه به afc معرفی شده بود که صبح امروز بصورت رسمی اعلام شد این مسابقه در مشهد برگزار نخواهد شد.

بدین ترتیب به نظر می رسد مسابقه فوق در کشور ثالث برگزار خواهد شد.

آخرین وضعیت برگزاری دیدار ایران و قطر از زبان دبیرکل فدراسیون فوتبال

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ایران بااقتدار
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۷
0
0
هنوز هم در بروزرسانی سایت رسمی afc مکان بازی ایران و قطر استادیوم امام رضا مشهد اعلام شده در سایت afc قسمت برنامه بازیهای مقدماتی جام جهانی کاملا قابل مشاهده است.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->