صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فدراسیون فوتبال: درخواست برگزاری مسابقه ایران-قطر در کشور ثالث، به دور از منطق است

  • کد خبر: ۲۹۳۲۶۳
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه رسمی به AFC ضمن اعتراض به تصمیم اتخاذ شده برای برگزاری دیدار برابر قطر در کشور ثالث، سه پیشنهاد خود در این زمینه را مطرح کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، فدراسیون فوتبال ایران پس از دریافت نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری دیدار تیم‌های ملی ایران و قطر در هفته چهارم از مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در کشور ثالث نسبت به آن واکنش نشان داد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز جلسه اضطراری با ارکان حقوقی و بین‌الملل برگزار کرد که خروجی آن ارسال نامه به AFC در کوتاه‌ترین زمان ممکن بود.

در نامه ارسالی فدراسیون فوتبال به AFC نکاتی ذکر شده است که نشان از دخالت سایر کشور‌ها در این امر دارد.

در نامه ارسالی فدراسیون فوتبال ایران ضمن اشاره به شرایط کاملا ایمن در کشور و رفت و آمد هواپیما‌های داخلی و خارجی بر فراز آسمان ایران تصمیم AFC را دور از منطق روز عنوان شده و ابراز امیدواری شده که دخالت سایر کشور‌ها در این تصمیم غیر منتظره دخیل نباشد.

با این اوصاف با توجه به ضرب‌الاجل تعیین شده برای معرفی کشور ثالث از سوی ایران به کنفدراسیون فوتبال آسیا سه پیشنهاد ارائه شد.

نخستین پیشنهاد مربوط به جابجایی میزبان و میهمان برای دیدار میان تیم‌های ملی ایران و قطر در بازی رفت با برگشت است. در واقع فدراسیون خواستار میزبانی قطر در بازی رفت شده است تا در بازی برگشت بتواند بار دیگر میزبانی خود از این تیم را در ایران انجام دهد که روی این موضوع اصرار شده است.

فدراسیون فوتبال ایران در نظر دارد در صورت عدم پذیرش این پیشنهاد از سوی AFC اقدام به معرفی شهر تاشکند ازبکستان برای میزبانی از قطر کند. این فدراسیون در نامه ارسالی به کنفدراسیون فوتبال آسیا، گزینه سوم خود را به دوبی امارات اختصاص داده است.

حال باید دید AFC در جلسه روز چهارشنبه خود چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهد کرد.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.