صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ستارگان سینما صداپیشه «شنگول منگول» شدند

  • کد خبر: ۲۹۳۳۲۰
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
تیم صداپیشگان انیمیشن سینمایی «شنگول منگول» معرفی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ انیمیشن سینمایی «شنگول منگول» با مدیریت دوبلاژ محمدرضا علیمردانی و صداپیشگی ستارگانی از سینما و عرصه دوبله به پرده سینما رسید.

در این انیمیشن سینمایی هوتن شکیبا، محمدرضا علیمردانی، حامد آهنگی، هومن حاجی‌عبدالهی، بهنوش بختیاری، هادی کاظمی، مجید آقاکریمی، آشا محرابی، شوکت حجت، سمانه پاکدل، کامران تفتی، هدیه بازوند، مریم بابایی، محمد‌امین عشقی، هودین، علی موکلیان، مرتضی مکرمی، مهنوش گلزاریان به‌عنوان صداپیشه همکاری دارند.

انیمیشن سینمایی «شنگول منگول» ساخته کیانوش و فرزاد دالوند و به تهیه‌کنندگی داریوش دالوند و سارا امامی که این روز‌ها نخستین نمایش‌های داخلی خود را در سی و ششمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان پشت‌سر می‌گذارد توانسته با استقبال خوب مخاطبان و نظرات مثبت اصحاب رسانه و فعالان سینمای کودک روبه‌رو شود.

فیلمنامه این انیمیشن با اقتباسی آزاد از داستان فولکلور «شنگول و منگول» به نویسندگی کیانوش دالوند با مشارکت نویسندگان آمریکایی و کانادایی نوشته شده‌است و به زودی راهی اکران عمومی نیز خواهد شد.

این اثر تاکنون موفق به حضور در فستیوال هایی، چون ساندنس، ورشو، کنیا، قاهره، گوا، شارجه و… شده و توانسته سه جایزه بهترین انیمیشن، بهترین فیلمنامه و همچنین بهترین صداگذاری را از جشنواره فیلم کنیا و همچنین دیپلم افتخار بخش بین الملل فستیوال فیلم کودک ساندنس را از آن خود کند.

حضور انیمیشن «شنگول و منگول» در بازار جهانی برلین توانسته بود موج مثبتی از نظرات را متوجه صنعت انیمیشن ایران کند.

این انیمیـشن سینمایـی با سرمایه‌گذاری «پلتـفرم شیـدا» و با حمایت «گروه مالی گردشگـری» تهیه شده است.

منبع: سوره سینما

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.