صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرار نظامیان صهیونیست در منطقه مرزی در نبرد با حزب الله

  • کد خبر: ۲۹۳۳۶۱
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
جنبش حزب‌الله لبنان از مقابله رزمندگان خود با یک یگان از نظامیان صهیونیستی در منطقه مرزی اللبونه خبر داد که به فراری شدن این یگان و براساس بیانیه حزب الله، به «تلفاتی قطعی» در صفوف ارتش رژیم اشغالگر منجر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، جنبش حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان آن، یک یگان از نظامیان صهیونیست را در منطقه مرزی اللبونه وادار به فرار کردند.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: در حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف آن و نیز دفاع از لبنان و ملت آن، یک گروه از نظامیان دشمن صهیونیست در ساعت ۲:۰۰ بامداد امروز سه‌شنبه ۸/۱۰/۲۰۲۴ در حین پیشروی به سمت منطقه مرزی اللبونه تحت پشتیبانی بولدوزر‌ها و خودرو‌های نظامی، از سوی رزمندگان مقاومت اسلامی با بارانی از گلوله‌های توپخانه‌ای و راکت، هدف قرار گرفتند که منجر به تلفات قطعی در میان آن شد و آنها را وادار به عقب‌نشینی کرد.

پیشتر شبکه المیادین گزارش داد که بین نیرو‌های مقاومت و یک گروه نظامیان ویژه صهیونیستی که از پشت یک مقر یونیفل نفوذ کرده بودند، درگیری مستقیمی روی داد.

بر اساس این گزارش، مجاهدان مقاومت این نیروی صهیونیستی را غافلگیر کرده و طی یک کمین آنها را هدف قرار دادند که تلفاتی قطعی به دشمن وارد شد.

المیادین همچنین گزارش داد که عملیات بزرگ مقاومت اسلامی تعداد زیادی کشته و زخمی در میان نیرو‌های ویژه اسرائیلی در حوالی اللبونه برجای گذاشت.

پیش از این یک فرمانده میدانی حزب الله از تحرکات مشکوک نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و احتمال پیشروی نظامیان اشغالگر در پوشش نیرو‌های یونیفل (نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان) خبر داده بود.

«استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل نیز ضمن ابراز نگرانی از تحرکات نظامیان صهیونیست گفته بود: یونیفل، نگرانی عمیق خود را نسبت به تحرکات اخیر ارتش اسرائیل در نزدیکی یکی از مواضع نیرو‌های مذکور اعلام می‌کند.

دوجاریک افزود: آسیب رساندن به نیرو‌های حفظ امنیت وابسته به سازمان ملل که براساس دستور شورای امنیت سازمان ملل، اقدام و فعالیت می‌کنند، غیر قابل قبول است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.