کمک‌های ناتو به اوکراین بیشتر می‌شود کشف بیش از ۸ کیلو گرم طلا در هنگ مرزی تایباد (۱۷ مهر ۱۴۰۳) آخرین وضعیت جسمانی پادشاه عربستان پس از بستری در بیمارستان (۱۷ مهر ۱۴۰۳) افشاگری اردوغان در خصوص نفوذ لابی صهیونیستی در برخی از دانشگاه‌های برجسته جهان فرار نظامیان صهیونیست در منطقه مرزی در نبرد با حزب الله سرلشکر سلامی: قدرت بازدارنده نیروی دریایی سپاه به رخ دشمنان کشیده شده است رژیم صهیونیستی به هلاکت و زخمی شدن نظامیانش در لبنان اذعان کرد پزشکیان قهرمانی تکواندوکاران نوجوان را تبریک گفت محمد نوری به عنوان دستیار پزشکیان در پیگیری طرح‌های خاص منصوب شد بقائی: مقاومت تنها راه شرافتمندانه برای اعاده حق تعیین سرنوشت فلسطینیان است پوتین با علی‌اف و پاشینیان در مسکو دیدار کرد برنامه ریزی دولت برای ساخت کل مدارس مناطق محروم رئیس جمهور ۱۹ مهر به ترکمنستان می‌رود اژه‌ای: پیشگیری از جرائم حوزه توزیع دارو و کالاهای سلامت‌محور حائز اهمیت است هم‌زمان با سخنرانی نعیم قاسم، حزب‌الله لبنان بزرگ‌ترین حمله موشکی به حیفا را انجام داد + فیلم درحالی که یک سال از آغاز جنگ در غزه می‌گذرد، بیش از ۱۰ هزار فلسطینی هنوز زیر آوار هستند اعتراف نیویورک‌تایمز به ناتوانی اسرائیل برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران وعده رئیس‌جمهور برای حل مشکل جذب معلمان خریدخدمت معاون دبیرکل حزب‌الله: سید حسن نصرالله میراثی مستحکم از مقاومت را بر جای گذاشت | فریاد دشمن را خواهید شنید قالیباف: دولت، حقوق پرستاران را به‌موقع پرداخت نماید خالد مشعل: حماس مثل ققنوس از خاکستر غزه برمی‌خیزد سفر وزیر امور خارجه به عربستان سعودی | عراقچی: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل هستند یک گزارش تازه از تجربه تعرض جنسی یک‌چهارم سربازان زن آمریکایی در افغانستان خبرداد
سرخط خبرها

رژیم صهیونیستی به هلاکت و زخمی شدن نظامیانش در لبنان اذعان کرد

  • کد خبر: ۲۹۳۳۵۴
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
رژیم صهیونیستی به هلاکت و زخمی شدن نظامیانش در لبنان اذعان کرد
ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت و زخمی شدن شمار زیادی از نظامیان خود در جبهه لبنان اذعان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ارتش این رژیم از هلاکت ۱۱ نظامی و زخمی شدن ۱۳۰ نظامی دیگر در جریان حمله زمینی به لبنان اذعان کرده است.

این درحالی است که رسانه‌های صهیونیست آمار متفاوتی را ارائه می‌دهند. سایت صهیونیستی والا که قرابت زیادی به محافل امنیتی رژیم صهیونیستی دارد و طبعاً از زیر تیغ سانسور نظامی اسرائیل در امان نمانده، اعلام کرد که بیمارستان زئیف واقع در شهر صفد در شمال سرزمین‌های اشغالی به تنهایی ۱۱۰ مجروح را پذیرش کرده است. این در حالی است که آمار بیمارستان رمبام در حیفا که مجهزترین و اصلی‌ترین مرکز پذیرش مجروحان نظامی صهیونیست است و احتمالاً تعداد بسیار بیشتری از این آمار را پذیرش کرده، منتشر نشده است.

طی روز‌های گذشته بیمارستان‌های شمال سرزمین‌های اشغالی شاهد فرود متعدد بالگرد‌های نظامی بوده که نظامیان زخمی را به این مراکز منتقل کرده‌اند. این بدان معناست که سانسور نظامی رژیم صهیونیستی بیش از پیش در جبهه شمالی دنبال می‌شود و ارتش فشار خود برای مخفی نگه داشتن اطلاعات مربوط به زخمی شدن نظامیان خود در مرز لبنان را افزایش داده است.

در عرصه میدانی نیز صهیونیست‌ها همچنان در بخش‌های محدودی از خارج روستا‌های کفرکلا و العدیسه و مارون الرأس و یارون زمین‌گیر شده‌اند و قدرت پیشروی به داخل روستا‌ها را ندارند. تلاش آنها برای نفوذ‌های بیشتر نیز با کمین‌های مقاومت یا حملات موشکی آنها مواجه می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->