صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

انسداد ۸ سایت فاقد مجوز فروش بلیت الکترونیکی هواپیما

  • کد خبر: ۲۹۳۳۷۰
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از معرفی هشت سایت فاقد مجوز فروش بلیت الکترونیکی به منظور انسداد به معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ویژه فرودگاه‌های استان تهران خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، «جعفر یازرلو» اظهار داشت: هشت سایت فاقد مجوز فروش بلیت الکترونیکی از سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.ratasafir.ir، www.birjandair.com www.melatparvaz.ir، www. Skyro ۷۲-۴.ir، www.mozhdehgasht.ir، www.flyabra.ir، www.cf ۲۴۷.ir و www.ef ۷۲۴.ir به دلیل نمایش و فروش غیرقانونی بلیت هواپیما، برای انسداد به معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ویژه فرودگاه‌های استان تهران معرفی شدند.

وی افزود: با توجه به اینکه سایت‌های فاقد مجوز با هدف شکل‌دهی بازار سیاه و عرضه بلیت در کانال‌های غیر رسمی ایجاد می‌شوند، در راستای جلوگیری از فعالیت اشخاص حقیقی و حقوقی که قصد انجام خدمات بند الف ماده (۱) آیین‌نامه هیات وزیران و فروش بلیت هواپیما را دارند، اما مغایر با مواد (۲) و (۳) آیین‌نامه مورد نظر عمل می‌کنند، درخواست انسداد سایت‌های مذکور و نیز درگاه بانکی مورد استفاده به معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ویژه فرودگاه‌های استان تهران ارسال شده است.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.