صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

استاندار جدید خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز: تمامی ظرفیت‌های استان را مورد استفاده قرار خواهم داد

  • کد خبر: ۲۹۳۴۸۱
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
استاندار جدید خراسان رضوی گفت: از تمام ظرفیت‌های استان برای رشد و بالندگی هرچه بیشتر استفاده خواهم کرد.

غلامحسین مظفری در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: از حسن اعتماد آقای رئیس جمهور و هیئت محترم دولت سپاسگزارم. خوشبختانه کابینه نظر مساعدی درباره خراسان رضوی داشتند و این انتخاب با رأی کامل هیئت دولت انجام شد که نشان از توجه ویژه اعضای آن به استان خراسان رضوی دارد.

وی درباره برنامه‌های خود عنوان کرد: در حال حاضر صحبت در ارتباط با برنامه‌ها و جزئیات آن را زود می‌دانم. اما به برخی رئوس آن اشاره خواهم کرد که در راستای بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های استان است.

مظفری ادامه داد: استان خراسان رضوی و شهر مشهد متعلق به امام رضا (ع) است و باید در شأن و جایگاه ولی‌نعمتمان قدم برداریم و خادم خوبی باشیم. گام اول، بهره‌مندی از ظرفیت‌های متعدد در استان است که خوشبختانه زیرساخت‌های مطلوبی داریم و دستگاه‌هایی مانند شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی می‌توانند به رشد و بالندگی بیشتر استان کمک کنند.

مقام عالی دولت در خراسان رضوی در ادامه گفتگو با شهرآرانیوز تصریح کرد: یقیناً کار‌های خوبی در استان اتفاق افتاده است که ادامه خواهد یافت و نواقص و کاستی‌ها جبران خواهد شد. توسعه و آبادانی استان، استفاده از ظرفیت‌های مشهد به عنوان دومین کلانشهر ایران و مرکز استان، نهاد‌ها و دستگاه‌های اداری فعال و پویا، از مهم‌ترین اقدامات ما خواهند بود.

مظفری همچنین به اهمیت بخش خصوصی اشاره کرد و یادآور شد: بخش خصوصی در خراسان رضوی از رتبه و اهمیت بالایی برخوردار است و ۸۰ درصد سرمایه‌گذاری‌های ما در استان، از بخش خصوصی حاصل می‌شود. توانمندسازی و بهره‌مندی از این امکان مؤثر، در دستور کار بنده خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی در پایان، با اشاره به حضور نخبگان در استان گفت: ما باید از ظرفیت‌های نخبگان استفاده کنیم. چالش‌ها و مشکلات مهم استان با استفاده از نظرات نخبگان برطرف خواهد شد و همه باید برای اعتلای خراسان رضوی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: در این مسیر، با تأکید بر ضرورت وفاق و بهره‌مندی از مواهب استان باید قدم برداریم. از تمام ظرفیت‌های استان برای رشد و بالندگی هرچه بیشتر استفاده خواهم کرد. بار دیگر از اعتماد دولت چهاردهم و رئیس جمهوری تشکر می‌کنم و امیدوارم به عنوان خدمتگزاری صدیق برای مردم بتوانیم در راستای پیشبرد اهداف دولت و محرومیت‌زدایی حرکت نماییم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.