صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اعلام‌ نتایج بازبینی آثار پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج خراسان رضوی «سودای عشق»

  • کد خبر: ۲۹۳۵۳۵
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
دبیر پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج خراسان رضوی (سودای عشق) گفت: هیات بازبینی پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر «سودای عشق» نتایج بازبینی آثار صحنه‌ای و خیابانی جشنواره تئاتر استانی بسیج را معرفی کردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علی روحی ضمن اعلام استقبال خوب شرکت کننده‌ها در این رویداد گفت: لیست نمایش‌های صحنه‌ای پانزدهمین جشنواره تئاتر سودای عشق عبارتند: نمایش های «تمام ناتمام» به کارگردانی قاسم حقیقی از باخرز، «لیلا» به 'کارگردانی امیرحسین مرادی ازسبزوار، «آیه»' به کارگردانی محسن مسعودی فر از نیشابور، «صفرترین نقطه مرزی» به کارگردانی حلیمه خاکسار از تربت حیدریه به این جشنواره راه یافتند.

وی ادامه داد: همچنین نمایش «پیوند خونی» به کارگردانی مهرداد حسامی از تربت حیدریه، «چه کسی جنگ را آغاز کرد» به کارگردانی یاسر موسی پور از قوچان، «مورگانیت» به کارگردانی سجاد تاجیک از خواف، «افسانه» به کارگردانی جواد فانی از کاشمر، «از آبادان تا بغداد» به کارگردانی جواد خاکسار از کاشمر و «un۱۲» به''کارگردانی امیر رستگار از  مشهد، «شابلون» به کارگردانی نوید اسدیان از مشهد، «از دیار باقی» به  کارگردانی اصغر لشکری از مشهد و «کاوه» به کارگردانی محمد جهانپا  از مشهد از دیگر نمایش‌های راه یافته به این جشنواره هستتد.

دبیر پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج خراسان رضوی (سودای عشق) تصریح کرد: لیست نمایش‌های  خیابانی پانزدهمین جشنواره تاتر سودای عشق  نیز عبارتند از نمایش «آب وآتش» به'کارگردانی هادی عبداللهی از تربت جام، «صدای انفجار» به'کارگردانی محمدرضا باباخانی  از طرقبه شاندیز، «پستچی» به کارگردانی مسعود رشیدی از قوچان، «سی و چهارسال» به کارگردانی حسین مهرکام از فریمان، «نام گذاری» به کارگردانی از حسن عنایت پور از سبزوار، نمایش «صدگل» به کارگردانی علیرضا صنعتی از خواف، خمیس به کارگردانی عباس توحیدی از کاشمر می‌باشد.

وی بیان کرد: « آدم‌های درجه ۳» به کارگردانی  همچنین نمایش‌های عبدالحکیم مشورتی از خواف، «آلبوم» به کارگردانی حسن قادری  از مشهد، «پرفورمنس یک خاطره» به کارگردانی وحید ممیزی از مشهد، « به معنای انسان» به کارگردانی محمدرضا داوودی از مشهد، «جهادگر» به کارگردانی دانیال راستین از مشهد، «رویای نیمه شب»' به کارگردانی حمید ابری از مشهد از دیگر نمایش‌های راه یافته بخش خیابانی به این جشنواره است.

مسئول انجمن هنر‌های نمایشی سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی در خصوص تعداد آثار بازبینی این جشنواره افزود: در این مدت یک هفته ۹۴ نمایش صحنه‌ای و  ۸۹ نمایش خیابانی بازبینی اعلام کرد.

روحی خاطرنشان کرد: حمید رضا سلیمانی، دکتر مهدی نصیری واحسان روحی بازبینی پانزدهمین جشنواره استانی تئاتر بسیج سودای عشق برعهده داشتند.

لازم به ذکر است؛ این جشنواره از ۲۹ مهر تا ۳ آبان ماه امسال با گرامیداشت  شهید آیت الله مدرس و کنگره ۱۲۲۲ شهید دفاع مقدس در کاشمر برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.