صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

واکنش دوباره مجیدی به شایعه بازگشت به استقلال

  • کد خبر: ۲۹۳۵۷۷
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
فرهاد مجیدی، سرمربی سابق استقلال باردیگر نسبت به شایعه بازگشتش به این باشگاه واکنش نشان داده و اعلام کرده مدیران استقلال به دنبال جذب سرمربی بزرگ خارجی هستند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی درباره شایعه بازگشت به استقلال گفت: «دو سه روز پیش در یک صحبت تأکیدی اعلام کردم که قصد ندارم برای مربیگری به استقلال بیایم. البته مدیران استقلال به من لطف داشتند و برای مذاکره به دبی آمدند و اگر قرار من برگشتن بود، همان زمان پیشنهاد شهریاری و سمیعی که از آنها بابت این اعتماد متشکرم، قبول می‌کردم ولی برنامه من فعلاً بازگشت به فوتبال ایران و کار در استقلال نیست و شایعات در این زمینه را کاملاً تکذیب می‌کنم. آنچنان که می‌دانم برنامه باشگاه استقلال به استخدام یک سرمربی خارجی است و امیدوارم هر کسی که می‌آید، بهترین نتیجه را در این باشگاه بگیرد و وظیفه ما هم حمایت کردن است و این کار را انجام خواهیم داد.»

مجیدی ادامه داد: «من در روز‌های گذشته، استوری‌هایی درباره روز‌های خوش استقلال منتشر کردم تا به هواداران یادآوری کنم همیشه بعد از سختی‌ها، شرایط خوب از راه خواهند رسید. همانطور که خود ما بعد از یک دوره طولانی سخت، موفق شدیم در نهایت استقلال را با کمک بچه‌ها، مدیریت و هواداران، به قهرمانی ایران برسانیم. این استوری‌ها هیچ مصرف دیگری هم ندارند، ضمن اینکه من خودم این کار را انجام ندادم و هواداران با لطفی که همیشه به من دارند، اقدام به ساخت آن کردند و من هم فقط آنها را بازنشر کردم و هرگونه شایعه دیگر در این باره را از بالا تا پایین تکذیب می‌کنم.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.