صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی گیتی‌پسند: سپهر صدرا در هفته‌های آتی یقه بسیاری از تیم‌ها را می‌گیرد

  • کد خبر: ۲۹۳۶۱۱
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
سرمربی گیتی پسند اصفهان گفت: سپهر صدرا عملکرد خیلی خوبی داشت و انتظار چنین بازی از این تیم نداشتیم. فکر می‌کنم سپهر صدرا در هفته‌های آتی یقه بسیاری از تیم‌ها را بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سعید عقیلی پس از پیروزی مقابل سپهر صدرا در جمع خبرنگاران گفت: سالن مهران استاندارد و مناسب بازی نیست. همانطور که همه شاهد بودند در ست پنجم حواشی و تنش زیادی به وجود آمد. باید یک فکری به حال وضعیت سالن مهران بکنند تا دیگر چنین مشکلاتی به وجود نیاید.

وی ادامه داد: در یک پوئن حساس در ست پنجم که فیلم آن نیز موجود است، آنالیزور تیم حریف توپ را به داخل زمین انداخت. در حالی که امتیاز آن پوئن را هم گرفته بودیم، اما داور بازی دستور به جا داد که باعث ایجاد تنش تشنج در میان تماشاگران شد.

سرمربی گیتی پسند اصفهان در خصوص عملکرد داور بازی یادآور شد: داور بازی عملکرد خوبی نداشت و با داور پایین به خوبی هماهنگ نبود.

عقیلی در خصوص ادامه روند تیمش در لیگ برتر گفت: تیم جوانی داریم و تمام بازی‌های ما سخت است. سپهر صدرا عملکرد خیلی خوبی داشت و انتظار چنین بازی از این تیم نداشتیم. فکر می‌کنم سپهر صدرا در هفته‌های آتی یقه بسیاری از تیم‌ها را بگیرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.