حسینی: حواشی ست پنجم به سپهر صدرا ضرر زد سرمربی گیتی‌پسند: سپهر صدرا در هفته‌های آتی یقه بسیاری از تیم‌ها را می‌گیرد نتیجه بازی سپهر صدرای مشهد و گیتی‌پسند اصفهان در لیگ برتر والیبال | گل‌به خودی دقیقه نودی! دبی میزبان بازی ایران و قطر واکنش دوباره مجیدی به شایعه بازگشت به استقلال انصراف دبیر از انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی دوری ۶ هفته‌ای آلیسون بکر از دروازه لیورپول بازگشت کریم باقری به پرسپولیس توافق آبی ها با پل لوگوئن | جدیدترین گزینه سرمربی‌گری استقلال کیست؟ + سوابق استقلال - النصر و تراکتور - روشن تاجیکستان در کشور ثالث شکایت جدید پرسپولیس از بیرانوند درباره فعالیت‌های لجستیک مشهد برای میزبانی از تیم ملی فوتبال که ناکام ماند | آمادگی در حد تیم ملی تاریخ و ساعت بازی ایران و ازبکستان | جدال ۶ امتیازی سقوط پینگ‌پنگ‌بازان ایران از ۴ پله آسیایی! اهدای مقام پروفسوری به عبادی‌پور از سوی لهستانی‌ها! وزیر ورزش: محل برگزاری بازی ایران و قطر احتمالا ازبکستان باشد خداحافظی سهرابیان با هواداران + عکس اعتراض جواب داد؛ پاداش برابر پارالمپیکی‌ها با المپیکی‌ها تست دوپینگ یزدانی در بیمارستان فرانسه!
سرخط خبرها

حسینی: حواشی ست پنجم به سپهر صدرا ضرر زد

  • کد خبر: ۲۹۳۶۱۲
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
حسینی: حواشی ست پنجم به سپهر صدرا ضرر زد
سرمربی سپهر صدرای مشهد گفت: تنش به وجود آمده در پایان بازی به ضرر تیم ما تمام شد. داور بازی باید حواشی را مدیریت می‌کرد که نتوانست از پس آن بربیاید.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر حسینی پس از شکست تیمش برابر گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران گفت: با وجود اینکه هفته خوبی پشت‌سر نگذاشتیم، اما نمایش خوبی ارائه دادیم. برگشت از ارومیه به مشهد پس از دیدار با شهرداری ارومیه برای ما سخت بود.

وی افزود: بازیکنانم تمام تلاش و توان خود را در بازی به کار گرفتند و روی اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم. به دلیل اینکه تمرینات خود را خیلی دیر آغاز کردیم، این اشتباهات در تیم ما طبیعی است. بازی دومی است که بازیکنان در کنار یکدیگر بازی می‌کنند. امیدوارم بتوانیم هرچه سریع‌تر به این اشتباهات پایان دهیم.

سرمربی سپهر صدرای مشهد در خصوص عملکرد متفاوت تیمش در ست‌های مختلف بازی خاطرنشان کرد: نمایش‌های متفاوت به دلیل عدم انجام بازی‌های تدارکاتی است. بازیکنان کنار یکدیگر بازی نکرده‌اند و وقتی در بازی از حریف عقب می‌افتند، نمی‌توانند به بازی بازگردند.

حسینی در خصوص عملکرد داوری گفت: داور عملکرد خوبی داشت، اما متاسفانه داوران خط که از مشهد هستند، خطا‌های زیادی داشتند.
وی در خصوص عملکرد سپهر صدرا در ادامه لیگ برتر عنوان کرد: قطعا بازیکنان در هفته‌های آتی پیشرفت خواهند کرد. روز به روز بهتر خواهیم شد. سپهر صدرا ۲۰ روز است که کارش را آغاز کرده است. باشگاه نیز تحت فشار است.

سرمربی سپهر صدرای مشهد در خصوص حواشی پایان بازی گفت: زمانی که بازی متوقف می‌شود، بازگشت به بازی برای تیم حمله‌کننده سخت‌تر است. بدن بازیکنان پس از حواشی ست پنجم سرد شد و تنش به وجود آمده به ضرر تیم ما تمام شد. داور بازی در ست پنجم باید حواشی را مدیریت می‌کرد که نتوانست از پس آن بربیاید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->