صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ویدئو | انهدام تانک اسرائیلی با موشک حزب‌الله در مرز لبنان

  • کد خبر: ۲۹۳۷۳۰
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
حزب‌الله اعلام کرد که با هدف قرار دادن یک دستگاه تانک نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مانع از پیشروی آنها در مناطق جنوبی لبنان شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ظهر روز پنجشنبه رسانه وابسته به حزب‌الله لبنان گزارش داد که یک گروه از نیرو‌های اسرائیلی که قصد نفوذ از راس الناقوره را داشتند با موشک و تسلیحات مناسب هدف قرار داده شدند.

شبکه المنار گزارش داد با این گروه از نیرو‌های رژیم صهیونیستی که در منطقه المشیرفه نفوذ کرده بودند، مقابله شد که در نتیجه تلفاتی به آنها وارد و ۲ دستگاه خودرو زرهی آنها منهدم شد.

تصاویر این حمله به صورت زنده از شبکه المیادین پخش شده است.

اینجا ببینید:

منابع میدانی نیز به روزنامه الاخبار گفتند: یک گروه از نیرو‌های دشمن که روز گذشته با حملات مقاومت عقب‌نشینی کرده بود، صبح امروز با پشتیبانی چند تانک بار دیگر سعی داشت به سمت ارتفاعات «المشیرفه» در راس الناقوره پیشروی کند، اما نیرو‌های مقاومت آنها را باز هم رصد کرده و با تسلیحات موشکی مناسب به شکل دقیقی هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان، اما با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: نیرو‌های ما ساعت ۱۱:۴۵ صبح امروز یک تانک اسرائیلی را هنگام پیشروی به سمت راس الناقوره با موشک‌های هدایت شونده هدف قرار دادند که در نتیجه این شلیک، تانک دشمن آتش گرفت و سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

حزب‌الله عصر روز گذشته نیز تانک‌ها و زره‌پوش‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده بودند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.