صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پردیس سینمایی پارک قوچان افتتاح شد | ۱۱ میلیارد تومان برای ساخت فاز اول

  • کد خبر: ۲۹۳۷۳۸
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶
پردیس سینمایی پارک قوچان با حضور هنرمندان و مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تنها سالن سینمایی قوچان پس از سال‌ها خاک خوردن دوباره به همت مشارکت و هم افزایی دستگاه‌های دولتی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و حمایت مالی بخش خصوصی در‌های سالنش به روی علاقمندان به هنر هفتم باز شد.

مدیر و بهره‌بردار پردیس سینمایی پارک قوچان درباره ساخت این مجموعه سینمایی در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: ساخت این پردیس سینمایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در قوچان صورت گرفته است.

محمدعلی عباس‌زادگان اظهار کرد: قوچان پیش از این سینما نداشت و ما با نگاه مدرسه‌سازی و توجه به نیاز‌های فرهنگی، این پروژه را اجرا کردیم تا کاری در شأن مردم قوچان انجام دهیم.

عباس‌زادگان در ادامه افزود: پردیس سینمایی قوچان با امکانات مدرن تجهیز شده و از جمله ویژگی‌های آن، سیستم صوتی دالبی، استفاده از پروژکتور‌های لیزری است. همچنین صندلی‌های سینما به صورت مدرن طراحی شده‌اند.

وی در خصوص ویژگی‌های فنی سینما عنوان کرد: پردیس سینمایی پارک قوچان با ظرفیت پذیرش بیش از ۴ هزار نفر در روز، پرده نمایش ۴۰ متری، چهار سالن سینمایی و ۵۲۸ صندلی احداث شده است که از امروز به صورت رسمی آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

عباس زادگان همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر فاز نخست پردیس سینمایی پارک قوچان به بهره برداری رسیده است که ۱۱ میلیارد تومان هزینه ساخت آن شده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.