پای هوش مصنوعی به جشنواره فیلم کوتاه تهران باز شد آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۲۱ مهر ۱۴۰۳) محمدرضا گلزار با «پانتولیگ» جدید در راه تلویزیون جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم لمپا در دستان «بود و باش» صوت | دانلود آهنگ جدید علیرضا قربانی با نام «هم قفس» + متن آهنگ فروش ۴۰ هزار بلیت «خجالت نکش ۲» در اکران آنلاین ۱۱ فیلم مستند با موضوع غزه در شبکه مستند + زمان پخش درگذشت «فرشاد فرهی»، معمار پیشکسوت احمد محمود راوی رنجی است که زیسته بود معرفی قهرمانان ایران وظیفه ماست | گفتگو با مقام اول چهارمین جشنواره «داستان حماسی» در بخش «رمان» «لوریس چکناواریان» آخرین آهنگساز از نسل رُمانتیک‌های ایران پیام وزیر فرهنگ برای هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان کدام آثار «هان کانگ»، برنده نوبل ادبیات، به فارسی ترجمه شده است؟ رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی‌بصری معرفی شد «هان کانگ» اهل کره جنوبی، هجدهمین زن برنده نوبل ادبیات رادیو صبا به سراغ هوش مصنوعی می‌رود
سرخط خبرها

آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۲۱ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۳۹۴۷
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹
آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۲۱ مهر ۱۴۰۳)
فیلم سینمایی «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان، در صدر جدول فروش سینما‌های خراسان رضوی قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم‌های سینمایی پرفروش در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته گذشته به شرح زیر است:

۱. فیلم سینمایی زودپز به کارگردانی رامبد جوان، با فروش ۵۱ هزار و ۹۷۴ بلیت در ۶۹۶ سانس، ۲۹ میلیارد و ۷۶۴ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۷ مهر ۱۴۰۳ آغاز شده است. 

۲. انیمیشن ببعی قهرمان به کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی، با فروش ۱۸ هزار و ۵۸۹ بلیت در ۴۵۳ سانس، ۸ میلیارد و ۱۲۸ هزار و ۲۳۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۴ مهر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۳. فیلم سینمایی پول و پارتی به کارگردانی سعید سهیلی، با فروش ۸ هزار و ۳۰۷ بلیت در ۳۳۹ سانس، ۳ میلیارد و ۸۹۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۴. فیلم سینمایی تگزاس۳ به‌کارگردانی سیدمسعود اطیابی، با فروش ۷ هزار و ۲۹۶ بلیت در ۲۵۵ سانس، ۳ میلیارد و ۸۷۶ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۸ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۵. فیلم سینمایی قلب رقه به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور، با فروش ۶ هزار و ۷۸۰ بلیت در ۲۳۴ سانس، ۳ میلیارد و ۳۶۳ میلیون و ۵۳۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۶. فیلم سینمایی مفت‌بر به کارگردانی عادل تبریزی، با فروش ۵ هزار و ۷۵۳ بلیت در ۳۰۴ سانس، ۲ میلیارد و ۸۳۹ میلیون و ۹۳۱ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۷. فیلم سینمایی قیف به کارگردانی محسن امیر یوسفی، با فروش ۴ هزار و ۱۹۹ بلیت در ۲۰۳ سانس، ۲ میلیارد و ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۸. فیلم سینمایی شهر گربه‌ها ۲ به کارگردانی سیدجواد هاشمی، با فروش ۲ هزار و ۶۶۲ بلیت در ۱۲۱ سانس، یک میلیارد و ۱۹۹ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۹. فیلم سینمایی شه‌سوار به کارگردانی حسین نمازی، با فروش هزار و ۶۸۰ بلیت در ۱۳۰ سانس، ۸۴۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۰. فیلم سینمایی خجالت نکش‌۲ به‌کارگردانی رضا مقصودی، با فروش هزار و ۱۱۰ بلیت در ۸۹ سانس، ۵۰۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۱. فیلم سینمایی در آغوش درخت به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا، با فروش ۷۹۷ بلیت در ۵۳ سانس، ۳۶۸ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۲. فیلم سینمایی آغوش باز به کارگردانی بهروز شعیبی، با فروش ۵۳۳ بلیت در ۶۴ سانس، ۲۸۴ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۳. فیلم سینمایی استاد به کارگردانی سیدعماد حسینی با فروش ۱۲۴ بلیت در ۱۵ سانس، ۶۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۸ مهر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۴. فیلم سینمایی روزی روزگاری آبادان به کارگردانی حمیدرضا آذررنگ، با فروش ۴۱ بلیت در ۶ سانس، ۲۵ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال فروش داشته است. این فیلم از ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۵. فیلم سینمایی یادگار جنوب به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری، با فروش ۳۵ بلیت در ۹ سانس، ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال است. اکران این فیلم از۲۰ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۶. فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر به کارگردانی حمید بهرامیان، با فروش ۳۰ بلیت در ۴ سانس، ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۷. فیلم سینمایی نفرین آرتا به کارگردانی مجید کریمی، با فروش ۲۴ بلیت در ۸ سانس، ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۴ مهر ۱۴۰۳ اغاز شده است.

۱۸.فیلم سینمایی لختگی به کارگردانی کاوه دهقان‌پور، با فروش ۶ بلیت در ۲ سانس، ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۹. فیلم سینمایی مصائب شیرین ۲ به کارگردانی علیرضا داودنژاد، با فروش ۲ بلیت در ۱ سانس، ۷۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->