صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

منچستریونایتد به دنبال نسخه تازه صلاح

  • کد خبر: ۲۹۳۸۸۳
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
ناتوانی در خط حمله به چالش بزرگ منچستریونایتد تبدیل شده است و حالا آن‌ها برای حل این مشکل، به دنبال جذب پدیده مصری که به «صلاح جدید» فوتبال این کشور معروف شده است، هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عمر مارموش، مهاجم جوان آینتراخت فرانکفورت، به یکی از ستاره‌های تازه فوتبال اروپا تبدیل شده است و عملکرد او در این فصل نگاه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ را به خود جلب کرده است. در این بین به نظر می‌رسد که شیاطین سرخ را باید اصلی‌ترین مشتری این مهاجم دانست. آنها با وجود اینکه در پنجره‌های نقل و انتقالاتی گذشته امیدوار بودند با خرید بازیکنانی مانند راسموس هویلند و جاشوا زیرکزی بتوانند پویایی را به خط آتش خود اضافه کنند، هنوز در این بخش ناکام هستند و حالا روی صلاح تازه فوتبال مصر دست گذاشته‌اند.

ملی‌پوش مصری مدتی است که یک مهاجم مورد احترام در بوندس‌لیگا بوده است، اما فرم او در شروع این فصل باعث شده است که نگاه غول‌های فوتبال اروپا بیشتر از قبل به او خیره شود. ثبت ۸ گل و ۴ پاس‌گل در ۶ بازی ابتدایی او در ترکیب آینتراخت در این فصل نقش مهمی در حضور این باشگاه در رتبه سوم بوندس‌لیگا تا به اینجای کار داشته است و او را به گزینه‌ای جذاب برای حضور در باشگاه‌های قدرتمندتر تبدیل کرده است.

گفته می‌شود باشگاه آلمانی برای فروش مهاجم ۲۵ساله خود قیمتی ۳۰ میلیون یورویی را در نظر گرفته است و به غیر از منچستریونایتد، باشگاه‌های دیگری از جمله لیورپول و آرسنال هم در حال بررسی خرید مارموش هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.