انصراف دبیر از انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی دوری ۶ هفته‌ای آلیسون بکر از دروازه لیورپول بازگشت کریم باقری به پرسپولیس توافق آبی ها با پل لوگوئن | جدیدترین گزینه سرمربی‌گری استقلال کیست؟ + سوابق استقلال - النصر و تراکتور - روشن تاجیکستان در کشور ثالث شکایت جدید پرسپولیس از بیرانوند درباره فعالیت‌های لجستیک مشهد برای میزبانی از تیم ملی فوتبال که ناکام ماند | آمادگی در حد تیم ملی تاریخ و ساعت بازی ایران و ازبکستان | جدال ۶ امتیازی سقوط پینگ‌پنگ‌بازان ایران از ۴ پله آسیایی! اهدای مقام پروفسوری به عبادی‌پور از سوی لهستانی‌ها! وزیر ورزش: محل برگزاری بازی ایران و قطر احتمالا ازبکستان باشد خداحافظی سهرابیان با هواداران + عکس اعتراض جواب داد؛ پاداش برابر پارالمپیکی‌ها با المپیکی‌ها تست دوپینگ یزدانی در بیمارستان فرانسه! پارالمپیکی‌ها تجلیل شدند شکایت استقلال از پرسپولیس رد شد قلعه نویی: خیلی‌ها فکر می‌کردند گروه آسانی داریم سردار آزمون: کری خوانی را دوست دارم ماشاریپوف: لژیونر‌های ایرانی برای فوتبال به امارات نمی‌روند
سرخط خبرها

دوری ۶ هفته‌ای آلیسون بکر از دروازه لیورپول

  • کد خبر: ۲۹۳۵۶۰
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
دوری ۶ هفته‌ای آلیسون بکر از دروازه لیورپول
دروازه‌بان برزیلی لیورپول به دلیل مصدومیت حدود یک ماه و نیم دور از میادین خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز، آلیسون بکر که در جریان برتری یک بر صفر روز شنبه لیورپول در خانه کریستال‌پالاس در چارچوب هفنه هفتم لیگ برتر انگلیس دچار مصدومیت شد و در دقیقه ۷۹ جای خود را به ویتسلاو یاروش داد، حدود یک ماه و نیم دور از میادین فوتبال خواهد بود.

تست‌های انجام شده روی این دروازه‌بان برزیلی نشان داد که او به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ حدود ۶ هفته خانه‌نشین خواهد بود. انتظار می‌رود آلیسون بکر ۳۲ ساله پس از بازی‌های ملی آینده و اواسط ماه نوامبر به شرایط بازی برسد.

آلیسون در این مدت بازی با تیم‌های چلسی، لایپزیگ (لیگ قهرمانان اروپا)، آرسنال، برایتون (جام اتحادیه)، برایتون، بایرلورکوزن (لیگ قهرمانان اروپا) و استون‌ویلا را از دست خواهد داد و احتمالاً به بازی با ساوتهمپتون در تاریخ ۴ آذر خواهد رسید.

شاگردان آرنه اشلوت در حال حاضر با ۱۸ امتیاز صدرنشین لیگ برتر انگلیس هستند و پشت‌سر خود منچسترسیتی ۱۷ امتیازی و آرسنال ۱۷ امتیازی را می‌بینند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->