صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اولین جزئیات از گلکسی S25 FE منتشر شد

  • کد خبر: ۲۹۴۰۱۱
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۹
هنوز سه ماه تا عرضه سری گلکسی اس ۲۵ مانده، اما به تازگی اولین گمانه‌زنی‌ها درباره گلکسی S۲۵ FE منتشر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به نظر می‌رسد غول فناوری کره جنوبی پس از عرضه‌نکردن گلکسی S۲۲ FE در سال ۲۰۲۲، به وعده خود برای عرضه هر سال یک گوشی جدید Fan Edition پایبند مانده است و برخی جزئیات احتمالی این گوشی مثل ضخامت، باتری و تراشه احتمالی آن نیز مشخص شده.

طبق گزارش TheElec، گلکسی S۲۵ FE سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. ظاهراً این گوشی در مقایسه با Galaxy S۲۴ FE که ۸ میلی‌متر ضخامت دارد، بدنه نازک‌تر خواهد داشت. مشخص نیست Galaxy S۲۵ FE چقدر نازک خواهد بود، اما سامسونگ ممکن است سعی کند این گوشی را از نظر ضخامت با گلکسی S۲۴ استاندارد (۷.۶ میلی‌متر) مطابقت دهد. همچنین احتمالاً وزنی معادل ۲۱۳ گرم و استاندارد IP۶۸ برای مقاومت در برابر آب خواهد داشت.

گزارش حاضر ادعا می‌کند سامسونگ می‌تواند برای نازک‌ترکردن این گوشی از باتری نازک‌تر و پهن‌تری استفاده کند. این اقدام ترفند رایجی است که سازندگان گوشی‌های هوشمند برای نازک‌ترکردن گوشی‌ها از آن استفاده می‌کنند. البته برای استفاده از باتری عریض‌تر، تغییرات داخلی در چیدمان برد مدار اصلی لازم است.

همچنین این گزارش ادعا می‌کند سامسونگ از صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی در Galaxy S۲۵ FE استفاده خواهد کرد که هم‌اندازه گلکسی اس ۲۴ FE خواهد بود. سامسونگ اندازه نمایشگر گلکسی اس ۲۴ FE را در مقایسه با نمایشگر ۶.۲ اینچی گلکسی اس ۲۳ FE افزایش داد و از باتری بزرگ‌تر (۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعت) استفاده کرد.

مشخص نیست سامسونگ از کدام تراشه در Galaxy S۲۵ FE استفاده می‌کند. ازآن‌جایی‌که از اگزینوس ۲۴۰۰e در Galaxy S۲۴ FE استفاده کرده، شایعات پیش‌بینی می‌کنند سامسونگ از اگزینوس ۲۵۰۰ در گلکسی S۲۵ استاندارد و پلاس استفاده نمی‌کند. این شرکت ممکن است مجبور شود از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ یا اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در Galaxy S۲۵ FE استفاده کند.

اگر این شرکت بتواند بازدهی تولید و عملکرد اگزینوس ۲۵۰۰ را تا نیمه دوم سال آینده بهبود ببخشد، می‌تواند در گلکسی اس ۲۵ FE از این چیپست و در گلکسی S۲۵ و گلکسی S۲۵ پلاس، ترکیبی از دایمنسیتی ۹۴۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۴ استفاده کند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.