سامسونگ از گوشی ارزان گلکسی F05 رونمایی کرد + مشخصات و قیمت اینستاگرام از تنظیمات اکانت کاربران زیر ۱۸ سال رونمایی کرد اولین اطلاعات از بازی جدید سری «بتلفیلد» (Battlefield) منتشر شد نخستین ویدئو از آنباکس آیفون ۱۶ پرو پیجر (Pager) چیست و چگونه کار می‌کند؟ اولین تصاویر از مقایسه گرافیک بازی‌ها در پلی استیشن ۵ پرو و پلی استیشن ۵ معمولی + عکس کدمورس جدید همسترکامبت (چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر سیستم‌عامل iOS ۱۸ منتشر شد | iOS ۱۸ بر روی کدام گوشی‌ها قابل‌نصب است؟ تاریخ به‌پایان‌رسیدن ماینینگ «همستر کامبت» مشخص شد! + جزئیات اختلال اینترنت در کشور برطرف شد (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) رشد دوپله‌ای جایگاه اینترنت ثابت ایران اولین گوشی رول‌شدنی سامسونگ کی عرضه می‌شود؟ برای مقابله با انفجار پیری در ۴۴ و ۶۰ سالگی چه کارهایی می‌توانیم انجام دهیم؟ کارت‌های امروز راکی ربیت (سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر یک ماه‌گرفتگی جزئی و خاص در ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ اتفاق می‌افتد ۵ قابلیت کوچک اما مهم آیفون ۱۶ که کم‌تر به آن‌ها توجه شده اولین پیوند قلب کاملاً رباتیک جهان با موفقیت در عربستان انجام شد کارت‌های امروز راکی ربیت (دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳) + پاسخ انیگما جدید و توکن‌های مخفی کدمورس جدید همسترکامبت (دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر
سرخط خبرها

سامسونگ از گوشی ارزان گلکسی F05 رونمایی کرد + مشخصات و قیمت

  • کد خبر: ۲۵۱۴۳۳
  • ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶
سامسونگ از گوشی ارزان گلکسی F05 رونمایی کرد + مشخصات و قیمت
شرکت سامسونگ به‌تازگی از گوشی اقتصادی گلکسی F۰۵ رونمایی کرده است. این گوشی قرار است ابتدا در بازار هند عرضه شود و وضعیت عرضه آن در بازار‌های بین‌المللی هنوز مشخص نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شعبه سامسونگ در هند طی روز‌های گذشته گوشی گلکسی M۰۵ را معرفی کرد که در واقع نسخه‌ای از گلکسی A۰۵ برای بازار هند محسوب می‌شود. اما اکنون سامسونگ گوشی اقتصادی جدیدی را با نام گلکسی F۰۵ برای بازار این کشور معرفی کرده که از لحاظ ظاهری تفاوت‌هایی با M۰۵ دارد، اما در سخت‌افزار و سایر مشخصات هیچ تغییری تجربه نکرده است.

مشخصات سامسونگ گلکسی F۰۵

سامسونگ ادعا می‌کند قسمت پشتی گلکسی F۰۵ با بافتی چرمی پوشانده است. همچنین این گوشی فعلاً در رنگ آبی عرضه شده، اما ممکن است در آینده برخی رنگ‌های جدید نیز به آن افزوده شود.

سامسونگ از گوشی ارزان گلکسی F05 رونمایی کرد + مشخصات و قیمت

گلکسی F۰۵ از یک نمایشگر ۶.۷ اینچی LCD با رزولوشن +HD استفاده می‌کند که رفرش‌ریت ۶۰ هرتز را به کاربران ارائه می‌دهد. همچنین این گوشی با اندروید ۱۴ عرضه می‌‎شود و سامسونگ وعده ۲ ارتقای نرم‌افزاری را نیز برای آن داده است.

در قسمت پشتی نیز می‌توان ۲ دوربین ۵۰ و ۲ مگاپیکسلی دید که می‌توانند ویدئو‌های ۱۰۸۰p با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه ضبط کنند. برای دوربین سلفی نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. به‌صورت کلی، تفاوتی میان مشخصات سخت‌افزاری این گوشی با گلکسی M۰۵ و A۰۵ دیده نمی‌شود.

در بخش سخت‌افزار، نیز سامسونگ از یک تراشه نسبتاً قدیمی Helio G۸۵ با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است. البته این گوشی از کارت حافظه SD نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین گلکسی F۰۵ از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۵ وات بهره می‌برد که البته آداپتور شارژ در جعبه وجود ندارد و کاربران باید آن را جداگانه خریداری کنند. فروش این گوشی از چند روز آینده با قیمت ۱۰ هزار روپیه (۱۲۰ دلار) در بازار هند آغاز می‌شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->