صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تصویب بازنگری طرح تفصیلی قلعه وکیل‌آباد در کمیسیون ماده ۵

  • کد خبر: ۲۹۴۱۶۳
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: بازنگری طرح تفصیلی قلعه وکیل‌آباد پس از اخذ نظرات مردمی، با پشتوانه قوی مردمی، به تصویب کمیسیون ماده ۵ رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حمید ضمیری با اشاره به بازنگری در طرح تفصیلی محدوده انتهای وکیل‌آباد (قلعه وکیل‌آباد) با مشارکت ساکنین، اظهار کرد: این مهم با برگزاری جلسات متعدد مردمی از جمله ۶ جلسه با حضور اعضای شورای اجتماعی محلات و نمایندگان مردم دنبال شده است.

وی افزود: برگزاری این جلسات و استماع نظرات و دیدگاه‌های مردمی پیرامون طرح تفصیلی محدوده انتهای وکیل‌آباد، موجب تحقق‌پذیری، ارتقاء کیفیت زیست و پاسخگویی حداکثری به خواست ساکنان می‌شود. سرانجام با لحاظ جمیع جهات و تمامی دغدغه‌های یاد شده، طرح تفصیلی این محدوده پس از طی مراحل قانونی، به تصویب کمیسیون ماده ۵ رسید.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: از جمله تغییرات صورت گرفته در طرح تفصیلی می‌توان به افزایش تغییر تراکم از حداکثر ۴ طبقه به ۶ طبقه، برای اراضی با مساحت ۲۵۰ مترمربع و بیشتر در معابر با عرض ۱۲ متر به بالا اشاره داشت.

ضمیری خاطرنشان کرد: تغییر در عرض معابر اصلی محله با توجه به تراکم پیشنهادی و تغییر کاربری زمین آرامستان از فضای سبز به مختلط ویژه، شامل فرهنگی، ورزشی و فضای سبز از دیگر نکات اصلاح شده در طرح تفصیلی محدوده انتهای بلوار وکیل‌آباد یا همان قلعه وکیل‌آباد است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.