صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هواداران به دنبال تمدید قرارداد کنعانی‌زادگان

  • کد خبر: ۲۹۴۱۶۸
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
در پایان لیگ بیست و چهارم قرارداد چند تن از بازیکنان پرسپولیس به اتمام خواهد رسید که یکی از این بازیکنان ستاره تیم ملی است و هواداران خواستار تمدید قرارداد وی هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، در پایان رقابت‌های لیگ بیست و چهارم قرارداد بسیاری از بازیکنان پرسپولیس تهران به اتمام خواهد رسید و مدیریت این باشگاه به طور حتم با چالش جدی در این مورد روبه‌رو خواهد بود و رضا درویش باید از حالا به فکر چاره باشد تا ماجرای تابستان ۱۴۰۳ در سال بعد تکرار نشود.

محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ۳۰ ساله و ملی‌پوش پرسپولیس یکی از بازیکنانی‌ست که قرارداد او در تابستان ۱۴۰۴ به پایان خواهد رسید. او که در ۱۷ تیر سال ۱۴۰۲ با قراردادی دو ساله برای سومین بار به جمع سرخ‌پوشان ملحق شد. همچنین کنعانی در کنار میلاد محمدی تنها بازیکنان ملی‌پوش قرمز‌ها نیز محسوب می‌شود.

کنعانی که گران‌قیمت‌ترین بازیکن ایرانی شاغل در لیگ برتر خلیج فارس محسوب می‌شود، در دو فصل اخیر از مهره‌های کلیدی سرخ‌پوشان بوده و پنالتی زن اول پرسپولیس است. وی در شهرآورد یکصد و چهارم موفق شد از روی نقطه پنالتی دروازه استقلال را باز کند تا سرخ‌پوشان به بیست و هشتمین پیروزی خود در تقابل با رقیب سنتی خود برسند.

با توجه به اتفاقاتی که در انتهای لیگ بیست سوم بعد از قهرمانی سرخ‌پوشان و جدایی چند مهره‌کلیدی این تیم رخ داد، هواداران پرسپولیس حالا نگران از دست رفتن یکی دیگر از ستاره‌های تیم خود هستند و پیش از اینکه زمان از دست برود خواستار تمدید قرارداد این ملی‌پوش هستند.

کنعانی‌زادگان در جریان دیدار پرسپولیس با چادرملو اردکان در هفته هفتم لیگ برتر مصدوم شد و نزدیک به یک ماه از میادین دور خواهد بود. باشگاه پرسپولیس در این شرایط با تمدید قرارداد ستاره ملی‌پوش خود ضمن حمایت از وی می‌تواند یکی از بزرگترین دغدغه‌های هواداران خود را نیز برطرف کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.