غیبت ادامه دار اورونوف در ترکیب پرسپولیس دوری طولانی مدت روزبه چشمی از استقلال ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر | در انتظار سورپرایز‌های قلعه نویی زنوزی از ایران رفت ورزشگاه راشد امارات، میزبان استقلال و النصر شد احتمال حضور قایدی در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل قطر اسکوربرد ورزشگاه آزادی عوض شد + عکس ستایش اسطوره آرسنال از ستاره لیورپول تاریخ و ساعت بازی ایران و قطر در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرصت انتقام افشای دلیل اخراج خسرو حیدری از استقلال| مصاحبه آتشین و نتایج ضعیف وضعیت عجیب سپهر صدرا در شروع لیگ والیبال | بازیکنان اعتصاب کردند! انتقاد الجزایری‌ها به عملکرد گندوز یامال با مصدومیت به بارسلونا برگشت آذرماه زمان بهره برداری از ورزشگاه آزادی تهران | درمرحله نازک کاری پنجمی خراسان‌رضوی در کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان کشور درددل های داور مشهدی که از لیست بین المللی خط خورد | زاهدی: همه زحماتم به باد رفت فرشید سمیعی: متوهم‌ها می‌گویند دنبال سرمربی خارجی نیستیم سرمربی استقلال احتمالا تا نیم فصل بماند | بخت بلند بختیاری جلالی از رویارویی با رونالدو محروم شد| تشدید مصدومیت هافبک ملی‌پوش پایان کار کاراته‌کا‌های ایران در مسابقات بین‌المللی ایتالیا
سرخط خبرها

فرشید سمیعی: متوهم‌ها می‌گویند دنبال سرمربی خارجی نیستیم

  • کد خبر: ۲۹۴۲۲۶
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
فرشید سمیعی: متوهم‌ها می‌گویند دنبال سرمربی خارجی نیستیم
فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال مدعی شده که انتخاب سرمربی جدید بدون وقفه ادامه دارد و مدیران این باشگاه در تلاشند سرمربی جدید را به زودی معرفی کنند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال برخلاف بعضی حرف و حدیث‌ها در مصاحبه‌ای اعلام کرده است که هدف اصلی باشگاه جذب مربی خارجی است و احتمالاً گزینه نهایی استقلالی‌ها ظرف 2-3 روز آینده مشخص خواهد شد.
سمیعی در این باره گفت: «مذاکرات همچنان ادامه دارد. درست است که پل لوگن نشد اما به دنبال جذب گزینه‌ای خوب هستیم که با سقف بودجه و معیار‌های ما همخوانی داشته باشد. به عنوان یک هوادار استقلالی در باشگاه حضور دارم و همیشه نظرات طرفداران را در نظر می‌گیرم، البته کاری به یکسری از افراد که در فضای مجازی شیطنت کرده و دلالانی که دستشان از باشگاه کوتاه شده ندارم. در دو، سه روز آینده سرمربی استقلال را معرفی خواهیم کرد. الان در مرحله انتخاب هستیم و گزینه‌ها را در جلسه هیأت مدیره مطرح کرده و بعد از آنالیز و در نظر گرفتن شاخص‌های مختلف از جمله کاریزما، امتیاز‌آوری و همخوانی تاکتیک‌ها و استراتژی‌های این مربیان با سبک بازی استقلال، تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.»
او همچنین در پاسخ به این سؤال که بهتر نبود، نام پل لوگن رسانه‌ای نشود می‌گوید: «در خصوص پل لوگن هواداران اصرار داشتند که این مربی هرچه سریع‌تر جذب شده و سر تمرینات بیاید. شاید اگر من کار را با سرعت کندتری پیش می‌بردم نتیجه بهتری حاصل می‌شد. من بعد از اینکه لوگن پیشنهاد ما را پذیرفت، بلافاصله نامه‌نگاری‌ها را برای وزرات ورزش و شورای برون مرزی انجام دادم و برای ویزای کاری اقدام کردم و از طرفی هم پیگیر ویزای توریستی برای آوردن ایشان شدم اما متأسفانه فردای روزی که نامه زده بودیم نام او توسط یکی از رسانه‌ها منتشر شد و کار ما را خراب کرد.»


 مدیرعامل استقلال معتقد است یکسری حواشی مانع پیشرفت تیم نکونام شد: «هنوز اعتقاد دارم با جواد نکونام تیم خوبی در شروع فصل داشتیم، البته که او انتقاداتی دارد که حقش است. من اعتقاد دارم می‌توانستیم موفق باشیم اما مسائلی اتفاق افتاد که اجازه نداد و از این بابت متأسف هستم.»
او برخلاف عده‌ای تأکید کرد که هدف اصلی باشگاه استقلال جذب مربی خارجی است: «استقلال متوقف نشده است و بختیاری‌زاده از همان روز اول با استخدام بدنساز کادر خود را تکمیل کرد، تیم به خوبی کار خودش را ادامه می‌دهد اما این به آن معنا نیست که ما اقدامی در زمینه جذب مربی خارجی نکنیم. عده‌ای توهم توطئه دارند که ما به دنبال جذب مربی خارجی نیستیم اما این موضوع صحیح نیست.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->