صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

جایگاه سست شمسایی در تیم ملی فوتسال

  • کد خبر: ۲۹۴۱۹۸
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
با اینکه مجید جلالی، عضو کمیت هفنی فدراسیون فوتبال اعلام کرده در نشست اخیر کمیته فنی صحبتی درباره برکناری شمسایی نشده، اما مسئولان رده بالای فدراسیون فوتبال قصد دارند یک سرمربی جدید را به کار بگیرند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از حذف تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی فوتسال و شکست مقابل مراکش که در عین ناباوری رقم خورد، موج نارضایتی‌ها از عملکرد سرمربی تیم ملی فوتسال و بازیکنان نگاه‌ها را متوجه خود کرده است و کارشناسان این رشته جذاب و فراگیر در ایران معتقدند که وحید شمسایی یکی از مهم‌ترین دلایل حذف زودهنگام تیم ملی فوتسال در جام جهانی بود.


حذف مقابل مراکش درحالی رقم خورد که در آن بازی کاملا آشکار بود که شمسایی دکترین مناسبی مقابل مراکش ندارد و تیم ملی فاقد استراتژی مناسب است. در همین راستا نیز شنیده می‌شود چند روز پیش نشستی با حضور شمسایی در  فدراسیون فوتبال برگزار شده که مسائلی در آن نشست مطرح گردیده که ناراحتی شمسایی را به دنبال داشته است.

البته اخیرا مجید جلالی که حکم دست راست مهدی تاج در تصمیم گیری‌های این چنینی را ایفا می‌کند از شمسایی دفاع و اعلام کرده او برکنار نمی‌شود اما حقیقت حکایت از احتمال بالای برکناری او از تیم ملی فوتسال ایران دارد و ظاهرا مسئولان در فدراسیون فوتبال قصد دارند یک مربی دیگر را بر مسند کار قرار دهند.

به هرحال فوتسال ایران در این برهه می‌طلبد با یک اقدام اساسی خونی تازه در رگ‌هایش جاری شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.