سرخط خبرها

افشاگری جلالی از ترک جلسه شمسایی

  • کد خبر: ۲۹۴۶۷۲
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
افشاگری جلالی از ترک جلسه شمسایی
مجید جلالی، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره نشست اخیر این کمیته با وحید شمسایی و احتمال برکناری او صحبت‌هایی به زبان آورده که نشان دهنده ایجاد شکاف میان فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتسال است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مجید جلالی، رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال طی روزهای اخیر در دو جلسه‌ای حضور داشته که قرار است در آنها درباره آینده وحید شمسایی تصمیم‌گیری شود. او درباره جلسه اول بیان داشت: «جلسه اول از طرف کمیته فوتسال بود. اصولی آن جلسه را ترتیب داده بود و کارشناسان و اعضای کمیته فوتسال و کمیته فنی را دعوت کرده بود، من و تاج هم حضور داشتیم. بحث‌های زیادی درباره عملکرد تیم شد. شمسایی هم آمد، صحبت‌هایی کرد و رفت. بعد از رفتن شمسایی صحبت‌ها ادامه پیدا کرد. ما سعی کرده‌ایم قضیه را در جلسه دوم بررسی کنیم.»


 جلالی سپس در واکنش به این سؤال که در جلسه اول چه اتفاقاتی رخ داده که منجربه خروج شمسایی از جلسه و ناراحتی حاضرین شده این‌طور توضیح داد: «چیزی نبود. شمسایی بخشی از صحبت‌های خودش را انجام داد و بخش دیگری از حرف‌هایش را گفت که صلاح نمی‌دانم اینجا بگویم. تاج هم اجازه داد، جلسه را ترک کند و در جلسه بعدی تمام صحبت‌هایش را انجام داد.» جلالی سپس در واکنش به این سؤال که قرار است شمسایی در تیم ملی بماند یا فرد دیگری انتخاب شود، توضیح داد: «ما در حال جمع‌بندی مجموع اتفاقات جلسه هستیم تا درنهایت طی یک یا دو هفته آینده جمع‌بندی نهایی را داشته باشیم.»

این صحبت‌ها از سوی جلالی در حالی مطرح شده که گفته می‌شود ادامه کار شمسایی در تیم ملی فوتسال ایران بسیار بعید است و این سرمربی به احتمال زیاد از فوتسال ایران جدا خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->