صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تاریخ و ساعت بازی آلمان و هلند | غایبان، دغدغه بزرگ غول‌ها

  • کد خبر: ۲۹۴۱۹۹
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵
دو غول فوتبال اروپا در حالی باید رودرروی یکدیگر صف‌آرایی کنند که مصدومیت و محرومیت ستاره‌های دو تیم اصلی‌ترین دغدغه یولیان ناگلزمان و رونالد کومان برای این بازی است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آلمان و هلند دوشنبه ۲۳ مهر از ساعت ۲۲:۱۵ در آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هم می‌روند.

ناگلزمان باید در حالی ترکیب تیمش را برای این مسابقه خانگی بچیند که کریس فوریش، وینگر اشتوتگارت را به دلیل مصدومیت در بازی مقابل هلند در اختیار ندارد. پیش از این هفت بازیکن دیگر هم به همین حضور در این فیفادی را از دست دادند و حالا فوریش به هشتمین غایب مانشافت در این رقابت‌ها تبدیل شده است. فوریش در جریان پیروزی ۲-۱ تیم ملی آلمان در بازی گذشته مقابل بوسنی و هرزگوین دچار پارگی فیبر عضلانی در ناحیه کشاله ران شد و اردوی ژرمن‌ها را ترک کرد. پیش از این بازیکن، بنجامین هنریخس از لایپزیش، جمال موسیالا از بایرن مونیخ، کای هاورتز از آرسنال، رابین کوخ از آینتراخت فرانکفورت و دیوید رائوم از لایپزیش، همگی به دلیل مصدومیت‌های مختلف از فهرست ناگلزمان کنار گذاشته شدند. همچنین قبل از اینکه فهرست سرمربی آلمان اعلام شود نیکلاس فولکروگ، مهاجم وستهام و مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، به دلیل آسیب دیدگی این اردو را از دست داده بودند.

در طرف دیگر میدان هم هلند در جدال حساسش برابر آلمان کاپیتان خود، یعنی ویرجیل فن‌دایک را به دلیل اخراج در دیدار گذشته در اختیار ندارد و کومان کار دشواری برای ترمیم خط دفاعی تیمش در غیاب این بازیکن در پیش دارد. لاله‌های نارنجی کارشان را با برد برابر بوسنی آغاز کردند، اما در ادامه ۲ تساوی برابر آلمان و مجارستان در دور رفت وضعیت آنها در جدول گروه را کمی پیچیده کرده است. شاگردان کومان برای به، اما و اگر نیوفتادن صعودشان به مرحله حذفی، باید بتوانند دست پر از خانه آلمان‌ها خارج شوند و در غیاب کاپیتانشان، کار سختی برای رسیدن به این هدف در پیش دارند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.